Nu Online
Momenteel zijn er 24 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Peugeot bruidswagen gewonnen voor weekend

  15-6-2007 8:38:10
Hallo allemaal,

Een hele tijd geleden heeft 1 van de mede-bruidjes hier een berichtje gezet dat je via peugeot een bruidswagen kon winnen voor het weekend van je huwelijk.

Ik heb mij daar ook direct voor ingeschreven maar dacht dat dit wel niets zou worden en na verloop van tijd dacht ik zelf dat dit gewoon 1 of andere reclamestunt was.

Niets is minder waar, ik heb gisteren een telefoontje gekregen om te zeggen dat wij de gelukkige winnaars zijn van dit weekend. (wel jammer dat het zo'n slecht weer gaat worden, en we hebben ook al wel een auto's voorzien) We gaan de auto wel als extra erbij nemen. We gaan iemand anders van de suite erin laten rijden zodat we toch ook wat foto's van het peugeotje hebben en we gaan zondag met ons 2tjes op stap zodat we nog 1 dagje extra in de bloemetjes worden gezet.

Lieve, bedankt voor de tip!!!

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Véronique
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 837


Anne
21-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 9:15:22

Helaba,
Awel ik ben heel blij voor jullie dat je het gewonnen hebt, is toch wel een mooi begin hé. Veel plezier met het rondtoeren met de cabrio.
En veel plezier en geluk met jullie dag morgen. Genieten zou ik zeggen, en laat ons nadien iets weten hé.

Lieve groetjes
Anne
21.09.07



Els
26-5-2007
 Meld misbruik15-6-2007 9:29:52

Hi Véronique,

Hier nog een bruidje dat 3 weken geleden de cabrio heeft gewonnen. 't Is toch een leuke extra hé (wij hadden ook al een autootje).
Vergeet vooral je foto niet in te sturen, dan maak je nog kans op een 2de huwelijksreis!

Veel succes morgen en we duimen voor goed weer . Kan nog allemaal hoor (bij ons hadden ze ook megaslecht voorspeld en we hebben uiteindelijk een heel mooie dag gekregen!)

Liefs,
Els



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 10:55:02

Goh, das tof voor jou. Ik heb meegedaan maar niets meer van gehoord.
Geniet ervan!!!!



Miranda
4-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 13:22:40

Hoi!
Leuk zeg!
Wij hebben ook meegedaan maar we trouwen pas in augustus.
Hoe lang op voorhand laten ze je dat weten?
Groetjes en veel plezier op jullie dag!



annemie
4-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 20:24:43

Leuk voor jullie!

Jammer dat ze het zo laat laten weten, wij hebben ook meegedaan voor augustus, maar hebben toch maar een auto gereserveerd.
Ik zou wel willen winnen want dan kan onze hond erbij, de auto die we nu hebben is een tweezitter ;)



carla

 Meld misbruik17-6-2007 18:46:52

Hoi,
wij zijn op 8 juni 2007 getrouwd en we hadden ook de peugeot gewonnen voor een weekend. Nu is mijn vraag naar waar ik de foto moet sturen, ben het e-mail adres kwijt. Groetjes Carla

e-mail: carlavanham@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...