Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij

15-6-2007 7:06:28
Hallo,

Ik ben op zoek naar suitekledij van ongeveer 500 euro, zou ik voor die prijs al iets kunnen vinden? Ik had gedacht om bij Filline in Merelbeke of bij Mia monta in zottegem te gaan.
Wat denken jullie? Of kennen jullie andere winkels in deze omgeving?

Dank u wel

Kim
14-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 673

vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 8:21:19

Hoi Kim,

Mijn trouwkleed komt van Mia Monta en ik ben er zeker tevreden van hun service. Ik kan niet zeggen of je er iets zal vinden van 500€, maar ik meen me te herrinneren dat er de vorige keer dat ik er was iemand dezelfde vraag stelde en dat er gezegd werd dat voor 600€ wel iets kan gevonden worden.

Veel succes alvast!
Groeten,
Vanessa

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik15-6-2007 10:08:08

Jagré in Antwerpen is ook goedkoop en mooi (de kledij van de personen uit Beautiful komt daarvan). Ik persoonlijk heb een suitekleed van Linea Raffaelli (heeft 650 gekost), een buste en een lange rok, ik zal het als trouwkleed aandoen.

Groetjes,
Sheron

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 10:29:27

Bij Bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen hebben ze een goekopere collectie. Deze winkel is schuin tegenover Modeshow.
Een van vorige week hier opt forum: 'Suitekledij vanaf 90 euro bij Aphrodite in de Stationstraat in Sint-Niklaas.'

Groetjes,
Isabel

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 11:13:31

Hallo,

mijn trouwkleed en de suitekledij van mijn mama, mijn verloofde zijn mama en zussen komt van bij Mia Monta. Wij zijn onlangs allemaal moeten gaan voor eerste pas en bij allemaal was het picobello in orde. Voor die prijs ga je daar zeker iets moois hebben en dan nog op maat gemaakt. Ik zou niet twijfelen en zeker langsgaan. Wij zijn er allemaal heel tevreden over.
Veel succes met je zoektocht.

Groetjes,
Isabel
110807

fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 16:51:21

hallo als je eens naar ER gaat zien daar wordt alles goedkoper verkocht momenteel want ze gaan verbouwen,het is in BEVERLO winkel van NIKY VANKETS groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...