Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enorme stap voorwaarts

14-6-2007 22:24:32
hey iedereen, het moet er even uit. Ik heb het gevoel dat ik een enorme stap voorwaarts heb genomen in het plannen van de trouw.
We zijn onze uitnodigingen gaan kiezen, hebben de tekst opgemaakt. (ik had hier op t forum voor een gedicht gevraagd)
Overmorgen leren mijn bruidsmeisjes (beide 21j) elkaar kennen en gaan we juwelen shoppen enzo. De fotograaf staat vast.
Binnen een dikke week gaan we bij de pastoor langs, maar ik ben al volop bezig met voorbereiding van de misboekjes.
We hebben het echt wel even moeilijk gehad, wij trouwen op een zondag, en dat een dag waarop mensen normaal ni werken, dus ook geen fotograven enzo..
Ok er moet nog veel gebeuren, maar toch heb ik het gevoel dat ik een enorme stap vooruit ben gegaan! En dat geeft energie om verder te gaan.

Als laatste wil ik een gedichtje met jullie delen, dit komt op onze uitnodigingen:

Ik hou van je omdat je doet
zoals je bent en dat is heel bijzonder.
Ik respecteer je om je kracht
jij bent er altijd als het moet.
Jij kleurt mijn leven
op een bijzondere manier.
Je geeft het inhoud en betekenis
met jou samen zien de dingen
er mooier uit.
Jij bent mijn steun en toeverlaat
voor eeuwig en altijd!

komt van een kaartje, van heartwarmers, kan je in sommige kadowinkels halen.

wel bedankt om mijn lang bericht te lezen:) en ik wens iedereen evenveel moed en energie toe!
groetjes

nicky
30-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 207

melissa
20-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 22:29:42

mooi gedichtje

wanneer trouw je precies

groeten melissa
20.07.2007

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik14-6-2007 23:42:28

Ben je een joodse?

Greetz,
Sheron

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 1:10:40

wij trouwen op zondag 30 september. De zaal waar we gaan, was al op alle zaterdagen bezet, dus doen we gewoon zondag, is ook eens anders. Alles begint dan vroeger.
Waarom denk je dat ik joods ben?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...