Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapster zottegem-oudenaarde zwalm gezocht

  14-6-2007 21:44:34
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een kapster- kapper in de buurt van zwalm. (ligt tussen zottegem en oudenaarde). Ik ken een goede kapster, maar zij kan enkel maar om 11u en wij zouden om 14u vr de wet trouwen, dus ik vrees (met foto's enzo), dat dit veel te nipt gaat worden. Wat denken jullie daarvan?
Alvast bedankt om me uit de nood te helpen

Vicky
7-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1418


Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik14-6-2007 22:55:44

Hey Vicky,leuk om hier op dit forum een dorpgenootsbruidje te hebben ;-)en je zo te leren kennen! (denk niet dat er hier veel van Zwalm zijn) Ik ga bij kapsalon Sandra in Horebeke, ik vind dit een hele goede kapster, ben er erg tevreden van! Wanneer trouwen jullie?
Groetjes Sandra
05/07/2008



Fien
22-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 8:36:25

Hey Sandra,
Welk kapsel heb jij? Is je kapster in Horebeke ook goed in opsteekkapsels? Ik ben ook nog op zoek naar een goeie kapster. Ik woon momenteel in Oudenaarde maar ben van Elst en ga daar dus ook slapen de avond voor de trouw dus Horebeke is voor mij ook helemaal niet ver.
Sandra en Vicky, hebben jullie ook een visagiste? Daar ben ik ook nog naar op zoek.
Groetjes,
Fien
22/09/07



Liesbet
30-6-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:31:02

Hallo,

ik laat mijn haar doen bij KREATIEF in herzele op de procincieweg. Ik ben daar heel tevreden over. Ze werken er met 6 tegelijk zodat je samen met je familie je haar kan laten doen. Shminken doen ze ook.




Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik15-6-2007 15:51:11

Mijn haar is iets langer dan mijn schouders en is in laagjes geknipt. Ze zal op 23 juni mijn haar opsteken, ik zal laten weten hoe het is!Maar ik ben zeker dat het goed zal zijn ;-)! Ze weet waar iemand mooi mee is, en waarmee niet!
Een visagiste heb ik nog niet, maar mijn toekomstige schoonmoeder gaat in Velzeke bij cindy de croo, en ze is er heel content.Binnenkort ga ik er eens langs. Als je de gegevens wil van de kapster moet je maar een seintje geven op sandrademeyer@hotmail.com. Groetjes!



Vicky
7-12-2007
 Meld misbruik15-6-2007 19:31:39

Aan iedereen alvast bedankt om te reageren. Zo ben ik toch al iets meer gerustgesteld...
Ja Sandra, ik denk inderdaad dat er hier niet veel mensen van Zwalm zijn..Ik moet wel zeggen dat het hier niet altijd gemakkelijk is. In de grote steden lijkt het veel gemakkelijker om allerlei zaken te vinden..Zowel kapsters, visagisten, trouwzalen, enz. Wanneer ga jij trouwen? Bij ons is het voor 7 december..
Groetjes



Vicky
7-12-2007
 Meld misbruik15-6-2007 19:33:07

Dag Fien,
Ik heb tot nu toe nog geen visagiste.. Ik hoor wel dat Sybelle van Erwetegem (Zottegem) heel goed is, maar voor jou wel een eindje rijden he.
Misschien zoek ik iemand aan huis, als ik iemand goed gevonden heb, laat ik het zeker weten
groetjes



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik16-6-2007 9:04:13

Hey, Vicky. Het is inderdaad niet gemakkelijk om een zaal hier in het rond te vinden. Onze ceremoniemeester, videograaf, dj enz zijn ook niet uit de buurt...Wij trouwen op 05 juli 2008 voor gemeentehuis en in de kerk van Paulatem. Trouwen jullie voor de kerk? van zwalm zelf? Heb ik het goed voor dat het voor de wet gratis is in zwalm?
Groetjes



Vicky
7-12-2007
 Meld misbruik17-6-2007 13:35:44

Dag Sandra, Onze zaal is in kluisbergen (salons orchidee): heel erg mooi (gezellig, stijlvol en romantisch).Wij zijn nog op zoek naar een kerk aangezien ik van hundelgem ben maar geen goede ervaring heb met deze pastoor. We hadden nr Paulatem gebeld om de kerk te zien, maar we kunnen alleen maar op zondag, om 8u..beetje vroeg! Wij zijn gisteren nr gemeente geweest, hij heeft niets gezegd van betalen (maar heeft ook niet veel gezegd eigenlijk).Op de site van zwalm staat toch dat het kosteloos is..
Laat zeker iets weten he hoe het opsteken van je haar is meegevallen.
Groetjes



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik18-6-2007 10:30:45

Ik laat zeker weten hoe het bij de kapster is geweest! Wij trouwen in Salons Caipirinha in Merelbeke. De kerk van Paulatem is een zeer klein kerkje (er zijn zelfs geen zijbeuken), en erg gezellig. Groetjes



Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik6-7-2007 14:18:47

Hallo Vicky,

Dicht bij het station van Zwalm is een kapsalon "Stefs hairmix". De kapper komt een beetje raar over, maar is heel vriendelijk en kan heel goed opsteken. (heeft zelfs nog gewerkt voor VTM.)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...