Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP menukaarten

  14-6-2007 19:45:24
HALLO,
Mensen ik heb een probleempje. Ik ben eigenlijk rond met mijn voorbereidingen MAAR enkel de menukaarten kan ik niet aan uit.Ik heb bij alles mijn inspiratie laten gelden,uitnodigingen,misboekjes,naamkaartjes,...maar ik denk dat mijn inspiratie op is voor mijn menukaarten. Als iemand hiervan voorbeelden heeft zouden jullie dan zo lief willen zijn om me deze door te sturen? Zou super zijn en dan ben ik eindelijk klaar met alle voorbereidingen!
Lieve groetjes
mieke
7/7/7
mieke_van_den_bossche@hotmail.com

Mieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 863


vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 8:05:48

Hey Mieke,

Wij gaan niet voor iedereen persoonlijk een menu maken want er kruipt heel veel tijd in en uiteindelijk belanden die toch in de vuilnisbak. Wij maken één heel groot menu dat we dan in het midden van de zaal zetten. Het thema van ons huwelijk is de zee en dus maak ik een grote boot en op de zeilen bevestig ik het menu. Maar je kan dit bijvoorbeeld ook doen op een groot bord, of op een schildersezel of zo.

Hopelijk ben je hier iets mee... Succes!
Vanessa



Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 11:54:49

waarom ga je niet gewoon verder in hetzelfde genre als de uitnodigingen en dergelijke.
Wij nemen voor alle drukwerk dezelfde voorkant met af en toe een aanpassing. het is namelijk een foto.

tine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...