Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders en getuigen

  14-6-2007 18:45:58
Ik ben op zoek naar een (origineel) cadea voor de ouders en de getuigen. Wie heeft er goeie ideeën?

ann
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 765


melissa
20-7-2007
 Meld misbruik14-6-2007 21:15:39

hallo
voor de ouders heb ik een kleinere vorm van onze huwelijkskaars laten maken met ook daarop onze namen en huwelijksdatum. Voor de getuigen heb ik een speciale zakdoek laten maken met daarop een foto van ons en onze namen en huweliksdatum. Ik heb dit gedaan omdat ik geen standaard cadeau wou geven zoals een gegraveerde balpen. Een zakdoek kan ook iedereen gebruiken hé

groetjes melissa
20.07.2007



nicky
30-9-2007
 Meld misbruik14-6-2007 22:40:29

wij nemen als bedankjes bedrukte kaarsen, de gasten krijgen een kleintje, de getuigen, en iedereen die meer verdient krijgen een grotere, kijk eens op de site http://ideekaarsen.be/
wij geven de getuigen enzo windlichten, grote uitgeholde kaarsen waar je een theelichtje inzet, de foto en tekst weerkaatsen dan op de muur.



wendy
2-6-2007
 Meld misbruik15-6-2007 21:39:48

Hey,

Wij zijn 2 weken geleden getrouwd. We hebben de getuigen elk een dreamcatcher gegeven en 2 humoristische boeken rond seks en relaties. We hebben erbij gezegd dat "al onze dromen vandaag zijn uitgekomen en we hopen dat dit hen op weg helpt om ook hun dromen waar te maken". Ze waren er alvast heel blij mee en iedereen vond het origineel.
De ouders hebben we een zilveren fotokader gegeven met een foto van ons en een toepasselijke liedjestekst (die we ook gebruikt hebben als dans met ouders na openingsdans).

groetjes,
Wendy
2 juni 2007



virginie
30-6-2007
 Meld misbruik16-6-2007 20:00:17

voor onze ouders geven wij een bon voor te gaan eten. de ene getuige ( man ) krijgt een fles wijn en voor de andere getuige( mijn nicht) kijken we voor een bon voor een gelaatsverzorging ofzo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...