Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lastig gevoel...!

14-6-2007 16:21:06
Hey bruidjes,

ik zit met een ambetant gevoel. Zondag gaan we nog eens naar onze feestzaal want mijn schoonouders willen de zaal eens zien ( Grote Schuur, de Haan ). Nu, mijn ouders zijn 2jaar geleden gescheiden en hebben beiden iemand anders. Ik heb een hele goeie band met mijn papa maar hij wil niet naar het avondfeest komen. Ziet dat niet zitten met de familie van m'n ma enzo...Ik heb me er al voor een stuk bij neergelegd al zal ik het de dag zelf echt moeilijk hebben, maar ik wil me daar overzetten. Hij komt wel naar stadhuis en kerk. Ik had gevraagd aan mijn ma of ze ook mee wil gaan kijken naar de feestzaal en dat wil ze maar haar nieuwe vriend zal er ook bij zijn. Nu heb ik zoiets van, waarom moet die kerel daar in godsnaam bij zijn?? Ik kan hem echt nie goe verdragen, hij is niet geinteresseerd in kinderen enzo...dus vind ik dat dat iets tussen de ouders is. Ik zit er al enkele dagen aan te denken om dat te zeggen aan m'n ma maar ik weet niet of dat een goed idee is? Wat vinden jullie daarvan? Ik loop er echt vies van... je moet voor iedereen goed doen en in feite is het onze dag toch!?
Groetjes, nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 216

fien
22-6-2007
 Meld misbruik14-6-2007 18:54:47

Wij hebben ook zo'n probleem. Gescheiden ouders, oudste zus haat 2 zussen en haar vader, andere zus haat oudste en haar moeder e, grootmoeder,.....
Iedereen komt, de helft met de bus de ander met hun wagen om niet bij de rest te moeten zitten. Je weet al welke problemen we hebben met de tafelschikking.

In jou geval zou ik open kaart spelen tegen je vader en je moeder en zeg erbij hoe moeilijk het is voor jullie. Als iedereen een beetje "veel" water bij de wijn doet verloopt alles zoals het moet. Hoop ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...