TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
14-6-2007 12:44:45
Alvast proficiat!!! Die datum kiezen en de zaal en al die toestanden zijn inderdaad heel erg spannend (vonden wij toch ook), tegelijk is dat ook wel een toffe periode, met al de kriebels en zo. Nu is het wel een beetje bedaard bij ons, maar ja, ik zit ook met examens nu (bweurgh, laatste keer is er teveel aan). Ik kom bij wijze van pauze alle dagen wel een paar keer piepen, op het forum of naar bruidsjurken, maar het blijft uitkijken tot begin juli. Ik kijk er inderdaad ook wel naar uit om bruidsjurken te gaan passen. Mijn verloofde vindt alleen dat ik er nog niet klaar voor ben, omdat ik elke keer ik een trouwkleed op tv zie (laat staan iemand in een bruidswinkel die dan vol jurken hangt) opgewonden kreten begin uit te slaan lol. Ik zou zeggen: geniet er nog van!
Groetjes, Tania
|
|
Ibe
22-5-2010
|
14-6-2007 12:50:59
:) veel succes met je examens Tania! Waneer stappen jullie in het huwelijksbootje? Wel grappig wat je vertelt over die kreten telkens je een bruidsjurk ziet. Mijn vriend wordt er al gek van dat ik uren op het internet kleedjes zit te kijken hihihi Om dan nog maar te zwijgen van mijn zenuwachtigheid de laatste dagen, hij kreeg er zelf zenuwen van hahahaha. Ik ben wel al beetje relaxer nu we eindelijk een datum en zaal hebben want dat heeft nogal wat voete in de aarde gehad moet ik zeggen! En nu aftellen naar 25 juli 2008!!!
|
|
Ilse
17-5-2008
|
14-6-2007 14:31:00
hellow,
ja, Ibe, die opluchting begrijp ik volledig! Wij hadden onze datum (3 mei 2008)een 3tal weken vastgelegd, ook de kerk vastgelegd, fotograaf beginnen zoeken, maar door een aantal onvoorziene omstandigheden (nichtje die blijkt kommunie te doen, aantal goede vrienden die er niet zouden kunnen zijn en nog zo een aantal zaken)hebben we afgelopen weekend beslist de datum te veranderen naar 17 mei.Ondertussen krijg ik de pastoor maar niet vast om te horen of er nog plaats is dan (waarsch wel hoor...,maar toch), de fotograaf moet aangepast worden... ik loop dus nog eventjes op de toppen van mijn tenen en hoop dat tegen eind deze week ik ook eindelijk echt kan starten met de verdere voorbereidingen...
@Tanja: heel veel succes met je examens, hé!
Nog heel veel voorbereidingsplezier!
Ilse mei 2008
|
|
anneleen
1-1-2020
|
14-6-2007 19:59:42
blijkbaar is dat typisch voor die mannen. Heb er thuis ook zo een zitten. Ik mag er nog niet veel over beginnen en plannen. Het is nog een jaar zegt hij. Tijd genoeg. Hij heeft zelf eventjes www.trouwen.com geblokeerd... mannen hé Maar ja, we zijn vrouwen hé, iedereen droomt toch van die dag. Ik stond ook te popelen voor een trouwkleed. Maar dit gaan we nog eventjes uitstellen. Ik ben deze week eens langs geweest bij een bruidswinkel en in oktober komen er nieuwe kleedjes uit. Zolang kan ik wel nog wachten. Maar moet toegeven, het kriebelt toch.
groetjes
Anneleen 11-07-2008
|
|
Tania
3-5-2008
|
15-6-2007 12:27:20
Hoi,
Wij trouwen op 3 mei 2008. Ik heb ook al vele websites met bruidsjurken afgeschuimd hihi. Maar ik kan blijven staren naar die van Marylise, vind ik echt mooi. Nu ja, nog even doorbijten en ik kan gaan passen. Alleen heb ik schrik dat de magie er dan een beetje vanaf is... Nu is het uitkijken naar, en eigenlijk vind ik dat toch ook leuk. Ik heb me wel al voorgenomen om minstens in 3 of 4 winkels te gaan kijken (is elke keer passen!), en niet meteen te beslissen.
Ilse, we trouwen blijkbaar op dezelfde dag! Trouw jij in Sint Niklaas of was dat iemand anders?
Groetjes nog, Tania
|
|
Tania
3-5-2008
|
15-6-2007 12:28:16
Kleine PS voor Ilse: had wat te snel gelezen, zie nu dat jullie 17 mei trouwen. Toch dichtbij he!
Groetjes, Tania
|
|
Annelies
20-7-2007
|
21-6-2007 22:47:19
hoi Ibe, trouw jij ook in Aarschot? Heb dit afgeleid uit de topic "hoeveel betalen jullie voor wettelijk huwelijk". Wij trouwen ook in Aarschot op 20/07/2007. Zijn dus al aan het aftellen. spannend allemaal hé?
Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen. Annelies.
|
|
Ibe
22-5-2010
|
22-6-2007 9:10:28
Hey Annelies, wij trouwen inderdaad ook in Aarschot, maar volgend jaar dus pas!
Ondertussen heb ik dus mijn droomjurk al gekocht! Ik was van plan gewoon eens te gaan kijken en een gewoon feestkleed te passen aangezien er 4 trouwfeesten in het vooruitzicht zijn hier...ik ben buitengegaan zonder feestjurk maar wel met een aankoopbon van een trouwkleed hihi. Het is een jurk die ik altijd in gedachten had maar nooit van gedacht had ze te kopen. Dacht echt dat ik zou gaan voor iets sobers en eenvoudig maar niet dus...en eigenlijk is dat dus ook niet mijn stijl blijkbaar. Heb al een aantal vriendinnen gevraagd hoe zij zich mijn jurk voorstellen en ...ze beschijven eigenlijk allemaal mijn jurk haha echt grappig; ze kennen me blijkbaar nogal goed!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|