Terug naar overzicht
Hoi AnneIk ben 2 jaar geleden gestopt met behulp van de medicatie Zyban, op voorschrift van de dokter. Dat helpt je geleidelijk aan te stoppen met roken omdat je dan een sigaret vies vindt smaken. Je kan het altijd alleen proberen op wilskracht maar anders stel ik voor om je door een dokter te laten begeleiden. Succes alvast Sophie 18.04.2008
Hoi Anne,Ikzelf rook nu wel niet, maar mijn vriend wel. Gewoon even ter waarschuwing dat je wel gaat moeten opletten voor de kilootjes die erbij zullen komen. Ik hoor zoveel van mensen die stoppen met roken dat ze de tijd erna extra kilo's bijkrijgen. Deze gaan wel weer weg hoor, maar ik denk dat dat gewoon is omdat je naar iets anders grijpt dan de sigaret.Ik wil je zeker niet ontmoedigen, want inderdaad niet roken is zoveel beter. Maar doe het gewoon op een goeie maniergroetjes Tine
mijn moeder was voor haar trouw een verstokte roker. Ze had zichzelf voorgenomen dat ze na de trouw nooit meer zou roken. Dus in de wagen naar de kerk zijn er nog enkele sigaretten opgestoken, maar éénmaal binnen en daarna buiten heeft ze geen sigaret meer aangeraakt. Dus het is mogelijk en misschien gemakkelijker bij een grote gebeurtenis in je leven! veel succes!!!!! Geloof erin!!! Het zal wel lukken!!!groetjesSiska
Ik ben gestopt van zodra ik ten huwelijk ben gevraagd omdat m'n ventje dat ook liever heeft. Ik moet wel toegeven dat ik een viertal kilo ben bijgekomen maar die zullen er wel terug afgaan (hoop ik). Het is moeilijk en ik heb nog vaak zin (ben nu bijna 4mnd gestopt) maar als je het echt wil, lukt het wel. Bovendien wil ik na den trouw aan kindjes beginnen en dan zal ik blij zijn dat ik gestopt ben.Groetjes en veel succes!
proficiat voor je beslissing,had ik maar zoveel wilskracht! er bestaat een goed middel voor een vervanging van Zyban,champix,want ik ben aan het denken van terug het te proberen van te stoppen,ik heb 6 maanden geleden een beroerte gehad en ik heb schrik om dat terug te krijgen.succes,Karina
Hey Anne,Eerst en vooral proficiat met je keuze om te stoppen met roken! Volhouden!Wij zijn in januari alle twee gestopt, zomaar van de ene dag op de andere! Het gaat! Je hebt helemaal geen zyban en toestanden nodig! Deze zijn al even slecht dan de sigaret zelf! Bedenk maar eens dat SLECHTS 2% van de stoppers dit kan puur op karakter! Hou je vast aan de gedachte dat je best fier mag zijn als je erin slaagt om bij deze 2% te horen! De eerlijkheid verplicht me wel om erbij te vertellen dat ik 4 kilo bijgekomen ben... Dus ik in volle paniek naar de bruidwinkel. Ze hebben direct mijn maten opnieuw genomen. En raar maar waar, deze zijn nog volledig dezelfde! Ale, de plaatsen dan die bepalend zijn voor mijn jurk he..Wij zijn heel blij dat we kunnen stoppen zijn. Eindelijk geen vieze geur meer in huis, in kleren, aan je handen, ... Nog veel sterkte! Het lukt echt wel!!!!!!!!!!Isabel01/09/07