Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje huwelijk 9/6/7

  14-6-2007 8:51:09
Hallo iedereen,
Zaterdag 9 juni zijn wij getrouwd en het was fantastisch! We zijn net terug van 3 daagjes Parijs en dus tijd om een verslagje op deze site te zetten. Vrijdag zijn we nog tot 21u beziggeweest in de feestzaal met de versiering, zodat ik uiteindelijk maar rond middernacht in mijn bed lag. Ik heb redelijk goed geslapen en om 5u15 weer opgestaan om een half uur later naar de kapper te gaan. Op dat moment was het pijpenstelen aan het regenen, met bliksem en donder er bovenop. Maar ik had al vrijdagavond beslist mij daar geen zorgen meer over te maken, en later bleek dat dit ook niet nodig was! Tegen kwart voor 8 was ik weer buiten bij de kapper en kon ik mij opmaken en aankleden. Een half uurtje later kwam mijn verloofde met zijn ouders aan, en toen ik hem zag, heb ik toch een traantje moeten wegpinken! :) Hij zag er ook fantastisch uit. We zijn dan naar de feestzaal (Het Waterfront in Kwatrecht) vertrokken waar we onze eigen auto ingewisseld hebben voor een witte Fiat 500 en zijn naar het stadhuis gereden. De ceremonie in Gent was kort maar toch persoonlijk.
Om twaalf uur startte dan onze viering met Norbert van Rent-a-Priest in de catacomben van de feestzaal. De zaal zag er fantastisch uit en was heel sfeervol verlicht. De viering was prachtig, iedereen was vol lof. Sommigen zeiden zelfs dat ze nog nooit zoiets meegemaakt hadden.
Nadien hebben we met de familie broodjes gegeten en zijn we foto's gaan trekken. Sinds dat we aangekomen waren in het stadhuis, had het niet meer geregend en we hebben dus alle foto's buiten kunnen trekken. Tegen 17u kwamen de gasten aan voor de eerste receptie en wonder-boven-wonder begon de zon net dan te schijnen en werd het lekker warm. Om 19u zijn we dan gestart met de feest. Het eten was super (Baobab Catering is een aanrader!) en het dansfeest nog beter. Er werd van de eerste tot de laatste noot gedanst.
Zondag dan -na het stemmen- meteen richting Parijs vertrokken voor een ontspannende en romantische citytrip.
Aan iedereen die nog moet trouwen nog deze raad: geniet er met volle teugen van, het is fantastisch en uniek! En maak je geen zorgen over het weer, zelfs bij regen wordt de dag onvergetelijk!
Groetjes,
Annelies
al 5 dagen gehuwd!!

annelies
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1343


Els
26-5-2007
 Meld misbruik14-6-2007 9:31:29

Een dikke proficiat Annelies!
Ik herkende jouw gevolens meteen bij het lezen van dit verslagje...
En de raad van Annelies kan ik alleen maar mee onderschrijven: GENIETEN, GENIETEN, GENIETEN, ...

Els
al 19 dagen gehuwd ;-)



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik14-6-2007 12:05:17

HI Annelies!

Allereerst van harte gefeliciteerd.. net als Els herken ik exact wat je over je gevoelens zegt.. wij waren ook mega bang voor het weer op 26 mei, bij ons huwelijk, en het is een fantastische dag geworden... hadden kleine maar persoonlijke lunch & namiddagfeest in beperkte kring (uiteindelik heeft het nog wel tot 23u gedauurd :)) en hebben de 3 kinderen nauwelijks gezien, ze hebben heel de namiddag buiten gespeeld in de reuze tuin, die we voor ons alleen hadden..en wij hebben ook met volle teugen genoten van het schitterende privé-terras dat we ter beschikking hadden.

We hebben ook enorm genoten van onze 10-daagse reis naar Rhodos, prachtig weer en genieten met onze meid van 4.5 erbij.. 't was een zalige vakantie.. zo leuk dat we al beslist hebben volgend jaar iets soortgelijks te doen :)

En ook al zeggen ze dat getrouwd izjn geen verschil maakt.. ik voel me gewoon nóg gelukkiger :)

Groetjes
Eva
ook 19 dagen getrouwd :)



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik14-6-2007 12:07:28

Hoi Annelies

Een dikke proficiat met je huwelijk.

Groetjes
Rebecca
11.08.07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info