Terug naar overzicht
Dag Nathalie,bedankt voor je bericht! We hebben inmiddels voor een zaal gekozen in Zolder: domein bovy.We trouwen op 28/06/2008 nog véél tijd dus, maar er komt toch ongelooflijk veel bij kijken hé! Ik heb mijn kleedje al gevonden, maar nu ben ik een beetje in de war, ik vraag me af of ik niet te vroeg geweest ben en beter had gewacht. Maarja... er zullen altijd wel andere kleedjes zijn die je ook mooi staan, zeker?groetjes.
Hey Miet,Ben blij voor jou! Alweer een wtapje verder hé. Er komt inderdaad heel wat bij kijken. Vorige kerst hebben wij ons verloofd en ik kon absoluut niet wachten om eens een kijkje te nemen naar de jurken. Omdat we hebben besloten, nu we ook druk bezig zijn met de bouw, pas in juni 2008 te trouwen heb ik mij er even bij neergelegd. (voor zover het lukt! Ben er onbewust dagelijks mee bezig)Maar ik heb toch ook wel schrik dat die prachtige jurken (heb een oogje voor Linea Raffaelli) er dan niet meer zijn. Het is zo moeilijk hé. Ben je eigenlijk bij veel verschillende winkels gaan kijken? Liggen de prijzen dan erg ver uit elkaar, voor hetzelfde jurk?Greetz, Nathalie