TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anneke
22-6-2007
|
13-6-2007 22:36:31
beste droevig bruidje, kheb net hetzelfde tegengekomen maar bij valt het gelukkig nog mee.Waarom laat je niet nog vlug hairextantions plaatsen?Tis mischien niet goedkoop maar als je dat gelukkig kan maken moet je het toch overwegen.Sterkte
|
|
Amber
13-7-2007
|
13-6-2007 23:00:05
Hoi Nathalie,
ik begrijp dat je je droevig voelt. Ik zou naar een andere kapster gaan hoor. Mijn haar komt tot op mijn schouders, en mijn kapster kan het perfect opsteken. Ze zei zelfs dat haar beter niet te lang is, als je het wil opsteken.
groetjes, amber
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
13-6-2007 23:09:38
maar het gaat niet enkel over het opsteken...
ik had lang haar, krullen, heel lastig haar, en door de lengte en zwaarte vielen ze nog wat mooier... maar nu, trekt echt op niks ik ben gewoon een krullebol nu...
pfff ik ben alweer aant wenen...
extensions ja... daar denk ik ook al aan, maar dan wel op kosten van haar ! tis haar fout !
en extensions gaat volgens mij nog niet eens bij krullend haar?
Met de trouw trekt ze hare plan maar, hoe ze t voor mekaar krijgt om t afgesproken kapsel nog te doen intereseert me niet, maar ze zorgt maar dat het mooi is, en erna zet ik er nooit meer n stap binnen!
:'(
|
|
Tania
3-5-2008
|
14-6-2007 7:56:50
Hey,
Ik heb ook vrij lang haar net als jij maar steil (wat golf erin maar geen krullen). Ik ben het ook wat aant laten groeien voor de trouw van volgend jaar, omdat ik er krullen wil laten in zetten om het relatief los te dragen (enkel de zijparten bijeen). Als ik je verhaal las, kan ik je verdriet dus echt wel begrijpen. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden moest de kapster zoiets doen. Heb het in het verlede ook een paar keer gehad, dat het een stuk korter was dan ik wilde, en was er ook telkens sip van, maar dat is natuurlijk niet zo erg als voor jou nu.
Het is inderdaad een feit dat veel kapsters gewoon niet graag met lang haar werken, ze vinden het natuurlijk veel leuker om alles kort te knippen, want met kortere kapsels heb je veel meer variatie. Na heel lang zoeken, ook in best dure kapsalons, heb ik nu eindelijk een heel leuke kapster gevonden die het geweldig vindt om met lang haar te werken, en heel graag opsteekkapsels doet. En ze is spotgoedkoop ook, zo zie je maar.
Zoals je zegt kan je er nu jammer genoeg niet veel meer aan veranderen. Hoe zag je gepland kapsel eruit, opgestoken? Dan valt het waarschijnlijk niet zoveel op. Je kan altijd ook nog eens naar een andere kapster gaan, al was het maar voor advies.
Ik kan ook niet zoveel zeggen om je op te beuren, hopelijk verknoeit het je mooie dag niet, want dat zou wel heel erg jammer zijn!
Veel moed nog, Tania
|
|
carmen
28-7-2007
|
14-6-2007 8:42:54
Beste Nathalie, toen ik je berichtje las herkende ik zowat mijn verhaal, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt maar dan met het kleuren van mijn haar! 2 maand voor mijn trouwen verprutsen ze da ook, ik heb blond haar met baleage, nu ik vraag altijd om met 2 kleuren te werken omdat dat een natuurlijker effect geeft, nu de kapster had er niets beter op gevonden dan voor dat 2de kleur "chocoladebruin" te nemen!!! Mijn haar was dus veel donkerder dan ervoor. Toen ik thuiskwam heb ik ook gehuild, tis misschien belachelijk, maar ik dacht echt dit krijgen ze niet meer goed tegen mijn trouw. En een kleurshampoo opzetten is geen oplossing want dan heb je een egale kleur en dat wil ik zeker niet! Ik heb dus nu nog 1 kans om mijn haar te laten bijkleuren voor de truow en ga er enkel blond laten intrekken, en hopelijk zal het dan meevallen! Sommige kapper doen toch gewoon maar hun goesting hé, ik vind echt dat da nie kan! En het was dan nog eens schandalig duur ook! Ik vind echter geen goede kapper, woon al 3 jaar in Lede en heb zeker al 10 kappers uitgeprobeerd, maar heb nog altijd geen kapper gevonden die mijn haar naar mijn goesting doet, soms denk ik dat de goede kappers uitgestorven rassen zijn!!! Dus als iemand een goede kapper kent in mijn regio, please laat het mij weten hé! Ik heb voor mijn trouw ook nog altijd geen kapper hé, wat me dus ook de nodige stress bezorgd! Ik had ook al gedacht aan extensions om mijn haar te verlengen voor de trouw omdat ik het half ga opsteken en met krullen en dan verkort zowieso je eigen haar (heb nu iets langer dan shouderlengte), maar voor die 1ne dag vind ik het nog al stom om het te laten doen. Er bestaat ook iets zoals clipons, die kan je maar een week houden, maar zijn heel gemakkelijk en zonder hete was aan te brengen. Hiermee heb je instant lang haar, maar je hebt er minstens 3 nodig en ze kosten 35 euro 't stuk, dus kostenplaatje is ook over de 100 euro voor 1 dag! alé ja ik zou het er wel voor over hebben, maar ik denk dat ik het ga doen met mijn eigen haar, zo ben ik en zo wil ik ook op de foto's staan! Maar ik begrijp zeker dat jij verdriet hebt, als je zolang gespaard hebt voor lang haar en ze doen zoiets ik zou furieus zijn! Ik zou mijn kop daar ook niet meer laten zien en haar eens ferm mijn gedacht zeggen! Maar ik ben er zeker van dat je nog altijd prachtig bent ook met je haren wat korten en dat zal je verloofde ook vinden, dus hoe dan ook hij zal zeker nog met je trouwen en dat is toch het belangrijkste! Stralen zal je zowiezo doen op jouw dag en iedereen zal voor bewondering naar jou kijken, dus laat je moed niet zakken meisje! Groetjes, Carmen
|
|
Elke
28-7-2007
|
14-6-2007 8:42:58
Hey,
Ik vind dat je absoluut niet overdreven reageert! Wij hebben in november besloten om te trouwen en sindsdien ben ik ook aan het 'sparen'. Toen ik de laatste keer naar de kapper ging om de puntjes te laten bijknippen zat ik ook op de tip van mijn stoel, maar alles is gelukkig gebleven zoals afgesproken! Ik denk dat je beter, zelfs zo kort voor de trouw, een andere kapster zoekt. Iemand die jouw haar zoveel korter knipt, terwijl het niet afgesproken is, zonder iets te zeggen én terwijl je haar toch al in maart geknipt was, is niet goed bezig! Je kan inderdaad extensions overwegen. Misschien zijn valse haarlokjes en krullen ook een oplossing? Mocht je een goede kapper nodig hebben in het Antwerpse, dan gil je maar!
Groetjes,
Elke 28/7/7
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
14-6-2007 9:04:36
Hey medebruidjes,
Bedankt dat jullie mij toch begrijpen...
@Tania: het kapsel dat jij beschrijft, zoiets ging ze met mij doen... Dus dat gaat niet meer...
Ik vraag me af wat ze nog gaat aanvangen met mijn haar dat nog amper mijn schouders raakt aan de voorkant... Normaal hingen ze tot net op mijn borsten...groot verschil dus he!
Ik heb gisteravond van 11u tot 1u snachts geweend, maar echt hard geweend dit keer... t deed wel goed...maar uiteindelijk kan ik blijven wenen want het komt niet meer goed en t zal zeker 2 jaar duren eer ik terug die lengte heb.
Vanavond ga ik naar de kapster, uitleg vragen, vertellen hoe verdrietig ze mij gemaakt heeft... ik hoop tenminste dat de gelegenheid ertoe reikt om haar aan te spreken, want ze werken daar met 3...
Mijn vriend ziet niet graag strakke opgestoken haren of korte haren, hij gaat me niet meer mooi vinden.
Mijn ouders zijn deze nacht van vakantie gekomen en ik ben opgestaan om 4u toen ik hen hoorde en zij vonden het ook verschrikkelijk. Al mijn vrienden die ik het verteld heb en die mij gezien hebben vinden het vreselijk voor mij... niemand zei iets van Ooh ge hebt ze toch mooi... zegt dat niet genoeg?
Extensions of van die andere oplossingen is idd duur, maar ik vind dat dat de kapster haar probleem is... moet ik daarvoor betalen omdat ZIJ mijn haren afknipt??? Ik vind dat zij de kosten dan maar moet betalen... zonder haar had ik het ook niet nodig gehad...
Ik denk dat ik er niet meer overheen geraak ik heb al een week maagklachten en braakneigingen... Elke spiegel die ik tegenkom laten mij de tranen in de ogen schieten...
Mijn vriend had mij eerst dagen proberen troosten met "het valt nog mee, en tis niet zo erg,..." Maar gisteren toen ik zo hard geweend heb heeft hij toch toegegeven dat hij mij begrijpt en het ook niet mooi vind, dat zoiets idd niet kan.
Nog 22 dagen...en ik kijk er niet meer zo naar uit als voordien, ik heb een prachtige voorbereidingstijd gehad... en ik ga nu geen andere kapster meer zoeken (want die zijn zeldzaam en dan weet ik helemaal niet wat ik moet verwachten): zij mag het oplossen, zij heeft het mij ook gelapt!
Toch bedankt dat jullie zoveel antwoorden... Het helpt...eventjes...en het is een steun dat jullie mijn reactie niet belachelijk vinden! Daardoor ben ik er zeker van dat ik haar vanavond mijn gedacht ga zeggen, zodat zij zich hopelijk ook eens slecht voelt en beseft wat ze zomaar eventjes gedaan heeft.
Groetjes, Nathalie
|
|
Wendi
30-6-2007
|
14-6-2007 9:37:08
Ej meisje, ik heb ook haar waar ik jaren voor moet sparen om het op een deftige lengte te krijgen. Nu ben ik zelf ook al 2 jaar aan het sparen en komt tot net over mijn schouders. Moest er nu iemand zelfs nog maar 6 cm afknippen, ik zou even zot worden zoals jij. Wij trouwen binnen 2 weken en ik durf zelfs niet naar de kapper gaan om zoiets mee te maken. Dus ik versta je volledig. Probeer toch nog van je voorbereidingen te genieten en zeker van je dag. Er komt nog wel een oplossing uit de bus!!! Groetjes, Wendi
|
|
Tine
14-7-2007
|
14-6-2007 10:13:14
Hoi meid, Idd vreselijk wat je overkomt, maar misschien kan dit je opbeuren...mn getuige is net voor onze wettelijke trouw naar de kapper geweest en ze wilde eens 'zot' doen, zoals ze het zelf verwoordde....Toen ze hier aankwam schrok ik me een bult, haar haar kwam nog maar net tot op de schouders!!! En ikke direct, Jamaar, je gaat toch opsteken deze zomer (ik trouw 14 juli) en zij zei dat de kapper het nog perfect kan opsteken zo... Ik zou zeker eens gaan naar de kapster, en je verdriet uitleggen, maar zoals je zelf al zegt kan je er geen stuk aanzetten...als je zegt dat het uitgebrusht wel langer is (wat normaal is als je krullen hebt) dan moet de kapster je haar maar gratis eerst uitbrushen om het daarna op te steken, zo heb je toch langer haar, en ook nog een opsteekkapsel. Het is niet wat je voor ogen had maar het is nog niet telaat om je kapsel te veranderen en als je anders altijd krullen hebt gaat t toch ook heel speciaal zijn dat het steil is op je mooiste dag... Ik zou echt proberen me erover te zetten want van al dat verdriet is geen mens ooit beter geworden, en het is niet zo dat je helemaal geen haar meer hebt, hé... Mijn schoonvader is terminaal kankerpatient, ze hebben maandag een morfinepompje geplaatst en ze spreken over een "korte termijn", maar hoe lang dat is wil geen mens zeggen. We trouwen binnen vier weken en de kans is dus groot dat we voordien nog mn schoonvader moeten begraven, als ik daaraan denk vergeet ik alle beslommeringen rond die trouw toch eventjes hoor.... Ga der maar heen en leg je eisen op tafel, een nieuw opsteekkapsel met uitgefohnd haar, ik zou zelfs durven vragen dat ze de proefkapsels gratis moet doen!!! Succes! Tine www.14juli.bruiloftsite.nl
|
|
Natacha
7-7-2007
|
14-6-2007 11:36:10
Heyla,
bij mij is hetzelfde gebeurt ik had lang gespaard en ik ging om het wat bij te knippen en wat is er gebeurt heel mijn haar is verknipt (in laagjes!) en dan nog slecht het is te laat om er nog iets aan te doen maar ik heb mijn proefkapsel gehad (ergens anders) en ze kunnen het goed wegsteken!
groetjes Natacha 07-07-07
|
|
Ilse
17-8-2007
|
14-6-2007 12:10:11
Hoi Nathalie, mij is dat ook eens overkomen. Ik had haar tot halfweg mijn rug en plots had ik een carréke zoals Doortje van FC de kampioenen. Kwaad dat ik was! Dat was op reis gebeurd, sindsdien ga ik nooit meer ergens anders dan naar mijn gewone kapster. Maar, als het je een troost mag zijn 1. haar dat eens heel goed afgeknipt is, groeit sneller (omdat het heel gezond schijnt te zijn, om eens een groot stuk van uw haar af te doen) 2. er zijn heel veel dingen die je in het begin afschuwelijk vindt, die je na een tijd - ook al kan je het je nu nauwelijks voorstellen - mooi gaat vinden, als je er maar genoeg naar kijkt. Je moet er soms een beetje aan wennen hé. dus de twee samengenomen: uw haar zal wel nog een centimeter of twee groeien tegen juli + je gaat er een beetje aan wennen => je zal jezelf zeker weer een mooie bruid voelen op dat moment. Groetjes, Ilse
|
|
Caroline
15-9-2007
|
14-6-2007 12:30:30
Hoi meid, Ik snap het heel goed en ik vind het echt niet kunnen dat zij zoiets op eigen houtje doet en dat zou ik haar ook zeggen! Kan je meteen vragen om een nieuw opsteekkapsel te proberen waar jij je goed bij voelt... gratis natuurlijk!!! Het is dan aan haar om dingen te proberen en aan jou te laten zien tot je iets mooi vindt! Heel veel moed Lieve groetjes Caroline
|
|
Jessika
27-7-2007
|
14-6-2007 15:08:14
Hoi meisje! Ik kan je verdriet supergoed begrijpen echt, maar ik zou er toch proberen het beste van te maken! Je vriend zal je heus wel prachtig vinden, hoor ook al heb je vb. geen haar! En wat de commentaren betreft: ik ben ervan overtuigd dat de mesen in jouw omgeving het wel mooi zullen vinden, eens ze het een beetje gewoon zijn , en diegene die het nog niet gezien hebben, zullen het verrassend vinden. Probeer het eens va deze kant te bekijken: je vriend, ouders,... kunnen je alleen maar troosten en eerlijk gezegd denik ik dat ze ook niet weten wat zeggen. Je voelt je nu zo rot dat je ergens bevestiging wilt in je gevoel. Als ze nu zouden zeggen dat het nog wel meevalt en zo dan denk jij waarschijnlijk dat dat niet zo is en dat ze jou toch niet begrijpen. En als ze dan met jou meepraten dan denk jij: zie je wsel dat het niet mooi is... Moeilijk he ;-). In elk geval veel sterkte en laat ons maar weten hoe het gegaan is straks.
Jessika 27/07/07
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|