Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graveren

  13-6-2007 19:06:02
Hey

Een tijdje geleden waren hier bruidjes die voor de getuigen een balpen kado deden die ze lieten graveren om te tekenen tijdens het huwelijk.
Weet iemand waar ik dat kan laten doen?

Groetjes
07/07/07

Lindsay
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 851


melissa
20-7-2007
 Meld misbruik13-6-2007 19:28:19

ik zou dit ook wel willen weten en als het kan omgeving Brugge

groetjes melissa
20.07.2007



els
14-7-2007
 Meld misbruik13-6-2007 20:55:40

hey,

Ik heb mijn pennen laten graveren bij iemand van ebay (van hasselt).
Hij stuurt ze ook op via de post.
Hier zie je ze
http://stores.benl.ebay.be/ABC-Saartjes-unieke-geschenk...

Groetjes, Els
14/07/2007



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik16-6-2007 20:05:50

Hey Lindsay,

Ik weet niet van welke omstreken je bent maar in Antwerpen centrum kan je terecht bij Pen & Pencil of Penworld.

Ik heb vrijdag zelf balpennen besteld met gravure met de naam van de getuigen.

Ik heb gekozen voor zilverkleurige Parker balpennen en die hebben mij rond de 8 € (met gravure) gekost, je kunt er natuurlijk duurdere kiezen zoals Parker balpennen van rond de 50 € maar dat vond ik persoonlijk een beetje veel.

De verkoper heeft wel gezegd dat graveren op een zilvere pen niet zo duidelijk is en dat je ook kunt kiezen voor gekleurde Parker balpennen want op gekleurde balpennen is de gravure blijkbaar duidelijker en die zijn dan rond de 6 € maar ik vind zilverkleurige net iets mooier. Da's persoonlijke keuze natuurlijk.

Veel succes!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...