Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

attest huwelijk voor huwelijksreis???

  13-6-2007 18:57:18
hallo,

wij zijn bijna een maandje geleden getrouwd, maar omdat ik in t onderwijs sta kunnen we pas 1 juli op reis vertrekken. Nu hebben we de papieren van sunjets aan gekregen en daarop staat dat we een kopie van de huwelijksakte moeten meenemen. We maken dan kans op een vip-bungalow. Wat bedoelen ze daar precies mee met die huwelijksakte? iemand hier al ervaring mee?
is je trouwboekje goed genoeg of moet je daarvoor naar t stadhuis?

groetjes
Bieke (aan't aftellen voor de vakantie!)

bieke
18-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1216


Ine
30-6-2007
 Meld misbruik13-6-2007 19:31:55

Hallo Bieke,

Wij gaan op huwelijksreis via Neckermann en moesten ook een attest hebben van de gemeente. Bij het ondertekenen van onze huwelijksaangifte hebben wij van de gemeente een document meegekregen met daarop datum van ons huwelijk. Voor neckermann was dit voldoende voor de extra korting, maar sunjets kan natuurlijk anders liggen. Misschien informeer je best eens bij sunjets zelf?
Groeten,
Ine



Evy
1-9-2007
 Meld misbruik13-6-2007 20:10:01

Hallo Bieke,

Wij hebben eveneens via sunjets geboekt en moeten enkel ons trouwboekje meenemen.

groetjes,
evt



Lieselot

 Meld misbruik13-6-2007 20:37:01

Hallo!

Een kopietje uit trouwboekje volstaat zeiden ze bij ons. Trouwboekje zelf moet je niet meenemen, stel dat je het verliest!.....
groetjes



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik14-6-2007 15:41:45

Bij ons zeiden ze dat een uitnodigingskaartje en bewijs op je ringen ook goed is. Wij gaan met best tours, maar dat bewijs is eigenlijk meer om ter plaatse hogere klasse kamers te hebben. Misschien kan ik ook zo'n blad vragen in het gemeentehuis, geen slecht idee.



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik14-6-2007 17:32:14

Hoi Mieke,

Wij hebben bij ons trouwboekje ook een aantal papieren gekregen, uittreksel uit de huwelijksakte heet dit. Dus gewoon even vragen op de gemeente.

groetjes,

Wendy



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik14-6-2007 17:32:28

Hoi Mieke,

Wij hebben bij ons trouwboekje ook een aantal papieren gekregen, uittreksel uit de huwelijksakte heet dit. Dus gewoon even vragen op de gemeente.

groetjes,

Wendy



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik14-6-2007 18:56:40

hey meiden,

merci voor het antwoord. Zal naar t stadhuis zo'n papier maar eens gaan halen. of een kopie van trouwboekje nemen. Want ik heb eigenlijk niet veel zin om daar gaan aan te schuiven. Kan zo druk zijn bij ons.
groetjes
en een fijne reis voor iedereen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums