Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech of niet ????

  13-6-2007 13:57:08
Hallo medebruidjes,

Wie van jullie gaat dan speechen? Doet iedereen dat? Heeft er iemand een voorbeeld van een speech?

Groetjes

Ann
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 849


Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik13-6-2007 14:20:34

Hoi Ann,
Ik dacht zelf eerst niet te speechen, en bij iedereen persoonlijk rond te gaan voor een gesprekje. Ik neem niet zo graag het woord in groep. Maar bij nader inzien ben zie ik er mijn vrienden - nonkels toe in staat op een bepaald moment "speech", "speech", "speech" te beginnen roepen, en als je dan ter plekke iets moet verzinnen, dan ben je wel helemaal gezien natuurlijk. Ik denk dat ik toch maar iets ga voorbereiden. Ben er nog niet mee bezig, dus heb geen tip. normaal is het wel de bruidegom die het doet, maar mijn vriend ziet dat nog minder goed zitten dan ik, vandaar...
Groetjes,
Ilse



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik13-6-2007 14:22:41

Hallo Ann,

Die vraag is al vaak gekomen :-) maar ik heb nog nooit iemand een voorbeeld erop zien zetten :-)

Ik zou het graag willen doen, maar ik heb nog geen speech klaar.

Maar wij gaan wel 2 keer een speech geven, kenny of ik of samen dat is nog niet besproken.

1 keer 's middags een kort bedankje eigenlijk voor de aanwezigheid van alle tantes en nonkels en iedereen op het feestmaaltijd, en om hen smakelijk eten te wensen...

's avonds hebben we dan avondfeest en dan gaan we ook iets kort vertellen, misschien iets over onszelf in het kort, iedereen bedanken dat ze er zijn etc... en nog een keertje een bedankje aan de ouders waarbij ze de cadeau's overhandigt krijgen (in de kerk worden ze ook al bedankt en krijgen ze bloemen)...

Als iemand een voorbeeld van een speech heeft, dan mag je dat altijd mailen naar mij: javaantje@gmail.com

Groetjes,
Nathalie
http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/



Wendy

 Meld misbruik14-6-2007 13:07:10

Hey Ann,

Wij hebben een hele korte speech gegeven, zelf geschreven en tesamen. Het ging ongeveer als volgt:

Ik begon met:
Goeieavond iedereen, blabla we wilden toch eventjes van de gelegenheid gebruik maken om een aantal mensen te bedanken.
Eerst en vooral jullie allemaal omdat jullie er zijn, want anders was er hier géén feest vanavond.

Dan viel mijn ventje mij bij:
We willen ook graag onze ouders bedanken, zonder hen zouden wíj hier niet zijn en was er ook géén feest vanavond.

(dit was gevoelig voor ons, ik wilde mijn ouders (vooral moeder) niet bedanken maar wel de ouders van Jonathan dus hadden we het maar zo opgelost: we bedanken ze wel maar ook niet voor 'de goede zorgen' etc)

Dan zei ik weer:
dan zou ik ook nog graag Annelore bedanken. 't Was waarschijnlijk allesbehalve de bedoeling da'k met uw broer ging weglopen maar toch merci, want zonder u ging ik Jonathan nooit kennen en was er dus ook géén feest vanavond.

En dan zeiden we nog iets van we gaan jullie niet langer bezig houden, smakelijk, ...

Dat was het eigenlijk, 't is denk ik niet echt recycleerbaar omdat het weer typisch ons was, maar de mensen vonden het wel tof. Er had zelfs iemand iets over geschreven in ons gastenboek...

Ik denk dat het succes van een goede speech is dat hij niet te lang is en zéker niet te serieus.

Succes!

Wendy
www.wendy-jonathan.be



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik14-6-2007 21:52:33

Ik heb daar eigenlijk nog niet bij stilgestaan, maar ik zie niet meteen iemand die dat zou doen. Ik dnk niet dat er bij ons een speech zal gehouden worden. Ik zou ook niet weten wat er in gezegd moet worden dat nog niemand weet of door heeft. :)

Mara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...