Terug naar overzicht
Hey,Ben je zeker dat je niet eens advies vraagt aan je tandarts? Meestal weten die toch wel wat hulpmiddelen, naast hun eigen (dure) behandelingen. Ik zou wel uitkijken met allerlei producten etc, die je tandglazuur aantasten. Ik veronderstel dat je geen gekke ongelukken wilt voor je huwelijksfoto's, laat staan tandpijn op het feest! Moest ik mijn tanden witter willen voor het huwelijk, ik zou het er toch eens met mijn tandarts over hebben (het is wel een toffe, eerlijke kerel, dat maakt misschien ook verschil...).Veel succes nog in elk geval,Taniabartentania.bruiloftsite.nl
Vroeger bestond er rode tandpasta die eigenlijk je tandvlees roder maakte en je tanden witter. Mijn ma had die vroeger en dat maakt een zeer groot verschil (je moet wel oppassen van je kleren als je je tanden poest). Ik weet wel niet hoe dit noemt en je vindt dat hier tegenwoordig niet meer( er stond een toreador op). Misschien dat ze dat wel nog hebben in die kruidenwinkels in Sluis.
Die rode tandpasta is van email diamant. Idd met een toreador op. kan je vinden bij carrefour. ( kleurt de tong ook wel even rood maar is na enkele uren weg )Groetjes