Terug naar overzicht
ik ben net terug van de site,ik heb me meteen aangemeld voor een site,maar ik heb nog wel wat werk eraan :(Ik vond het trouwspel wel leuk:)
Dag Pegge en Pieter,Net even op jullie site gekeken, en wat zag ik daar: jullie geven jullie feest in Saint-Germain! Wij gaan zaterdag kijken naar de zaal, maar heb al een optie genomen, en denk dat het dik in orde zal zijn. Heb het al aan verschillende mensen gevraagd en de trouwfeesten in Sain-Germain zijn volgens hen altijd tot in de puntjes verzorgd.Ik wens jullie een heel toffe huwelijksdag toe, een heel goed huwelijk natuurlijk, en laat even weten hoe de dag verlopen is he :-)Groetjes,Jenny en Kris
Hey, heb net een berichtje in jullie gastenboek achtergelaten! Ik had jouw reactie hier gelezen. Ik heb het er niet bijgezet in jullie gastenboek omdat ik vind dat de mensen niet hoeven te weten dat je een oproep hebt gedaan via het trouwforum! Alvast veel plezier!Groetjes Evelien en Timwww.evelienentim27juni2008.bruiloftsite.nl
Hoi,Ik ben net even gaan kijken en iets achtergelaten.Maar je had er toch al redelijk staan...bij mij bijna helemaal niets...niet leuk hé! Steek je er al die tijd in...Geniet van jullie dag!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Merci, jullie zijn schatjes ;-)Peggy