Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen te gaan !!

12-6-2007 21:21:25
Hallo medebruidjes,

Eindelijk kan ik het zeggen, nog 100 dagen en we trouwen. Is er soms nog iemand die trouwt op 21.09.07 ? Hebben jullie ook nog zo veel te doen ? Of is het juist ik die zoveel zelf maak en daardoor nog veel moet doen ? Misschien leuk om te weten wat jullie allemaal al klaar hebben, juist om te zien of ik in time ben ! En doen jullie ook alles alleen zonder hulp van jullie toekomstige ? Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes

Anne
21.09.07

Anne
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 229

Griet
28-9-2007
 Meld misbruik12-6-2007 21:39:15

He, ik trouw op 28 september dus voor mij is het nog een weekje wachten voor ik de 100 dagen heb bereikt. Heb vandaag mijn koor kunnen vastleggen en dat was het enige wat ik nog dringend wou doen. De rest ligt grotendeels vast: fotograaf, zaal, kerk, kledij, vervoer, visagiste, trouwringen, DJ, enz. Nu staan de uitnodigingen en het misboekje voor de deur. En daarna nog de kleinere dingen zoals geschenken ouders, huwelijkslijst, gastenboek, bruidsboeket, enz. Ik vind dat ik al redelijk veel gedaan heb en inderdaad vooral zonder hulp van mijn vriend en dit op 3 maanden tijd (ben maar ten huwelijk gevraagd in maart). Ik heb mij er al bij neer gelegd dat mijn toekomstige het meeste aan mij overlaat.
Hoever staan jullie met de voorbereidingen?

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik12-6-2007 21:47:52

Hallo Griet,
Ik ben ten huwelijk gevraagd geweest op de vrijdag 13.04.07 dus eigenlijk nog niet lang geleden. We hebben de kledij (eindelijk zijn kostuum hihi), de feestzaal, de fotograaf, DJ, kapper, dank-cadeautjes voor de gasten, en al wat ik al zelf maakte, enveloppedoos, kussentje voor de ringen, staander voor de dank-kado's, moet nog gastenboek verfraaien, mijn halsketting beëindigen en pffff als ik doorga, nog te veel denk ik.

Griet
28-9-2007
 Meld misbruik12-6-2007 22:23:26

He Anne, het lijkt dat je ook goed op schema zit. We hebben nog meer dan 3mnd dus eigenlijk zal alles wel tijdig klaar zijn. En daarbij, zolang we bezig zijn gaat de tijd sneller. Ik zou het erg vinden als ik geen voorbereidingen meer kan doen en alleen nog maar hoef af te tellen. Nog veel succes met je voorbereidingen en laten we hopen dat het weer in september een beetje meezit. (was vorige jaar ook warm in september dus heb er goede hoop op)

Inge
22-6-2007
 Meld misbruik13-6-2007 8:48:56

Hallo Anne,
Voor lmij nog 9 dagen te gaan en we zijn ook al bezig van november verleden jaar,zo besef je maar hoe snel te tijd voorbij gaat. Volgende week vrijdag is het dan voor ons zover, we hebben nog een maasa werk, daar het feest bij ons thuis in een grote partytent word gegeven, maar voor de rest,de kledij, de genodigden, de ringen, de dj. is alles inorde en ja hoor de stress komt er meer en meer bij, uiteindelijk wil je voor die dag alles piccobello inorde, maar probeer zoveel mogelijk op voorhand inorde te maken en vlot de rest wel vanzelf.
Groetjes Inge

Els
22-9-2007
 Meld misbruik13-6-2007 11:26:21

Hey Anne, nog 101 dagen voor ons ;-)
Ook ik doe alles alleen en we zijn zeker niet de enigen... Als antwoord krijg je toch meestal "zal wel goed zijn, je kan dat toch beter, ik vertrouw je wel..." blabla... Ik zou soms toch graag wat meer inbreng krijgen, al is het negatief (dan zou ik weten dat hij er tenminste mee bezig is!)
Wat heb ik al gedaan? Alles wat nu al moet gebeurd zijn ;-) zoals:
Zaal, DJ, huwelijksreis, foto, video, ceremoniemeester, auto's, kleding voor de hele suite, danslessen, misboekje, muziek in de kerk, bruidssuiker, uitnodigingen, menu kiezen,...
Nog ringen moeten we zoeken. Aangezien ik dit niet alleen kan, wordt het almaar uitgesteld. En ook mijn bruidsboeket moeten we nog kiezen, de bloemen voor de kerk zijn al geregeld.
Denk dat dat zowat alles is. In augustus moet er met de meesten wel nog 's samengezeten worden voor de praktische regelingen en de betalingen ;-)

groetjes,
Els
22/09/07

christine

Meld misbruik13-6-2007 12:15:34

Hey Anne,

Wij trouwen ook op 21.09.07 We hebben ook nog zoveel te doen. We zijn nu bezig met de uitnodigingen maar die worden pas verstuurd in augustus. ik werk aan een receptie in een hotel en er staan twee drukke maanden voor de boe dus ik denk dat de rest allemaal voor eind augustus zal zijn. Fotograaf en Videograaf ligt vast. Trouwbus en ceremoniemeester ook. Feestzaal , kerk en stadhuis ook. Waar ik nu nog bezig mee ben is ons misboekje, heb al redelijk wat teksten. Kwil ook nog snoepjes en zelf in potjes doen. Nog om gastenboeken gaan, bloemen bestellen enz...
Anders moet je me maar eens mailen , knn we wat ideen uitwisselen. Dikke zoen Boontje
Boontje_p@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...