Terug naar overzicht
Hallo,Omdat wij geld vragen (ifv ooit een huis te kunnen kopen), gaat mijn vriend een enveloppendoos maken in de vorm van een huis (in hout of in speciaal papier dat is nog niet duidelijk).Groetjes
heyIk heb vorig weekend bij blokker een mooi rieten mandje gekocht om al de enveloppen in te steken. Dit kan ik later nog gebruikengroetjes
hey,wij hebben vorige week bij blokker een wijndoos gekocht, hier kunnen twee flessen naast elkaar in, is met rond deksel en mooie sluiting, heeft een soort leder uitzicht, best wel chiquelaat je verbeelding sprekengroetjes sofie
Hallo,Wij hebben een gewone doos (meegebracht uit de colruyt) en zijn die nu aan het beplakken met foto's. Dan is het persoonlijk. We gaan ze erna plastificieren zodat de doos lang dienst kan doen. De bedoeling is immers om na ons huwelijk diezelfde doos te gebruiken om alle kaartjes die we gekregen hebben in te bewaren...Groetjes.
wij hebben een plexi doos waar ik langs de binnenzijde foto's van de reisbestemming ga steken, omdat dit nog een verrassing is voor de gasten en ze zo direct weten waar we naar toe gaansas677
Een ideetje dat ik eens gezien heb:een groot spaarvarken maken uit papier machéTine
Hey Marjolijn!Misschien eerst even navragen bij jouw feestzaal of ze daar niets hebben: die van ons bvb. heeft zo'n oude brievenbus aan de ingang staan die we mogen gebruiken!Jessika 27/07/07
wij hebben bij ava een doos gevonden in de vorm van een hart, mooi hoor, en daar hebben we dan zelf een gleufje ingemaakt voor de enveloppen in te steken