Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen met Nederlander met verblijfsvergunning?

  12-6-2007 14:24:18
hallo

efkens een andere vraag!
Kan dit juridisch problemen geven, ik ben een belg en zal in België trouwen met een Nederlander met verblijfsvergunning! Deze vergunning is een tijdelijke die verlengd zal worden bij volgende 6 maanden contract op werk!!
ben benieuwd, hopelijk hebben we hier geen troubles door!?
groetjes

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 621


lien
23-2-2007
 Meld misbruik12-6-2007 16:12:33

Ik denk niet dat dit problemen zal geven. In het stadhuis zou je normaalgezien een blad moeten krijgen met alle mogelijke papieren die hij nodig heeft om het dossier in orde te maken. En aangezien hij een vergunning geeft... Zou dit al geen problemen mogen geven volgens mij.

Ikzelf ben getrouwd met een Marokkaan die behalve zijn reispaspoort niks op zak had, en wij zijn ook getrouwd geraakt zonder problemen;).

Er gaat natuurlijk wel een periode over tegen dat heel die procedure geregeld is, maar bij ons ging het vlotjes. Aangezien deze vergunning van je verloofde tijdelijk is, zou deze zelfs vast kunnen worden na het huwelijk!

Hopelijk ben je hier iets mee? Indien je nog meer informatie wil, of ik je ergens mee kan helpen, kan je me contacteren via het forum ofwel via vacquierlien@hotmail.com

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik12-6-2007 17:13:40

Hey Lien,

Je hebt toch nog een geboorteakte nodig? Hoe hebben jullie dit gedaan?

Groetjes,
Sheron



lien
23-2-2007
 Meld misbruik13-6-2007 9:34:32

Wij hadden meer nodig dan een geboorteakte alleen hoor. We hebben alles doorgespeeld aan de familie van mijn man in marokko,en die zijn daar alles gaan regelen en hebben ons de papieren opgestuurd (geboorteakte, bewijs van celibaat,...). aangezien jou verloofde van Nederland is, kan hij dit eventueel zelf nog gaan halen in Nederland.

Groetjes!



Tilly
23-8-2008
 Meld misbruik13-6-2007 15:22:00

hallo
bedankt voor de reacties!!
Ik ben net geweest naar het stadhuis en inderdaad, no prob, enkel paar maanden ervoor de papieren ophalen in Nederland, geboorteakte en bewijs nederlanderschap!
No prob dus!!
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...