Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje aan Véronique die nu zaterdag trouwt

  11-6-2007 23:39:04
Hey Véronique,

Bedankt voor je lieve reactie op mijn berichtje, het doet echt deugd om wat optimistische reacties te lezen. Bij jou is het bijna zover! Bij ons nog een weekje langer. Ik las in je berichtje dat jullie wel een binnenlocatie gevonden hebben voor eventueel jullie foto's te laten nemen.
Jullie binnenlocatie lijkt me voor ons ook wel interessant, een binnenlocatie in de buurt van Massenhoven zou voor ons ook geschikt kunnen zijn. Zou je mij wat meer informatie kunnen geven over die binnenlocatie; adres, telefoonnummer en een beschrijving van wat voor binnenlocatie het is? Foto's ervan zijn ook welkom natuurlijk, als je die hebt. Je zou er me veel plezier meedoen. We hebben al aan onze fotograaf gevraagd of hij een binnenlocatie weet, maar jammer genoeg weet hij ook niet echt iets. En als je een binnenlocatie hebt, ben je toch al een stuk geruster he. Als het dan regent, heb je toch nog mooie foto's.
Ik wens jullie echt het allerbeste toe nu zaterdag, ik zal zeker aan je denken en meeduimen dat het zonnetje in de loop van de dag toch zal schijnen.
Geniet van jullie dag en heel veel geluk gewenst.

groetjes
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 798


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik12-6-2007 14:30:39

Hi Evi,

Ik heb het juiste adres niet van die locatie, maar ga vanavond nog naar de feestzaal en ga het daar nog eens vragen (onze fotografe is de vrouw van de eigenaar van onze feestzaal). Ik laat je dan zeker iets weten.
Als ik haar vanavond toch niet zie, dan zie ik haar zeker vrijdagavond nog en natuurlijk ook zaterdag. Dan kan ik je ook nog alles doorsturen.

Volgens mij is het een soort Art nouveau villa en een antiquair heeft daar zijn winkel en woning. Onze fotografe gaat daar regelmatig foto's trekken. Ik heb in haar fotoboek enkele foto's gezien en vond dit ook wel bij een huwelijk passen, vooral door het lange kleed en romantische kader.

Ik hou je zeker op de hoogte.

Probeer je niet meer te druk te maken, ik zal ook nog eens nadenken over andere leuke binnenlocaties in de buurt.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Evi
23-6-2007
 Meld misbruik14-6-2007 0:20:05

Hey Véronique,

Heel erg bedankt dat je me het adres wilt laten weten van jullie binnenlocatie. Dat stelt me toch al gerust voor als het zou regenen. Ik vind het heel lief van je.

Ik wens jullie een pracht van een dag zaterdag en ik duim mee voor het weer.
En heel veel geluk in de toekomst natuurlijk als getrouwd koppeltje.

Groetjes
evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...