Terug naar overzicht
In de aldi of Lidl zijn roosjes niet zo duur. Misschien kan je daar je rozenblaadjes vandaan halen. Groetjes Anneleen 11-07-2008
Hoi Nele, Bij AVA hebben ze papieren hartjesconfetti (groot, formaat bloemblad)in verscheidene kleuren. Een zak van 250 gram kost 5 euro. Op de website van www.lepetale.be kan je 1000 verse bloemblaadjes kopen voor 79 euro of 2OO blaadjes voor 25 euro (ik heb vandaag met die mensen gemaild)GroetjesSophie 18.04.2008
Hoi,op de website van dressedbyjill.nl staan er (bij feestaccessoires, denk ik). Helemaal niet duur. Groetjes,Ilse
Let op: koop geen gekleurde rozenblaadjes. Ik hoorde deze week van een vriendin dat ze naar een huwelijk was geweest en dat de bruid rode vlekken op haar kleed had van rozenblaadjes die bij het buitengaan uit de kerk gegooid waren... Ik heb het zelf niet gezien, maar zou er toch aan denken...
Ik heb dat bij een vriendin ook gedaan en ben toen gewoon een paar pakjes met roosjes in de Aldi gaan halen voor 3 euro en het was echt een heel mooi effect. Ook een mooi effect zijn klaproosblaadjes (heb ik ook eens gezien op trouwfoto's) en die staan nu ook volop in bloei he.groetjes,Jasmijn