Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mama's

  11-6-2007 19:25:10
Hallo, nog 4 dagen op de teller. Vrijdag is het dus zover. Zelf valt het nog mee van de zenuwen, maar mijn mama ...
De ganse familie komt samen bij de ouders van de bruid, bij mijn mama dus. Maar ze is zo zenuwachtig. Alles moet piekfijn zijn bij haar thuis, de tuin, living, oprit, drank en hapjes, ... Goh, k heb echt medelijden met mijn mama, deze middag huilde ze er zelfs van. 'k Vind het zo erg voor haar, wil dat ze ervan geniet.
'T is niet dat ze emotioneel is voor het feit dat ik ga trouwen, want k woon al 4 jaar samen.
Wil echt dat mijn mama e leuke tijd beleeft ...
Groetjes,
Mieke

Mieke
15-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 834


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 23:27:34

Hi Mieke,

Bij ons is het net hetzelfde, ik moet ook wel toegeven dat ik het dit weekend ook wel moeilijk heb gehad, ik heb ook voor alles zitten huilen. Iemand zegt iets liefs en mijn traantjes beginnen te vloeien.

Mijn papa heeft voor ons huwelijk voor de wet in de natuurvoedingswinkel een flesje rescue gekocht. Dit is helemaal niets schadelijks en is op basis van bachbloessem. Deze druppeltjes zijn goed bij emotionele gebeurtenissen (zowel positief als negatief). Mijn mama en ik hebben het ook gebruikt in maart, en ik moet zeggen dat het toch wel wat heeft geholpen.

Veel plezier vrijdag, bij ons is het zaterdag onze grote dag.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...