Terug naar overzicht
Hey Sophie,wij zouden eerst geen ceremoniemeester nemen, maar we deden het toch. Het is heel erg gemakkelijk en je moet aan niks meer denken.Onze ceremoniemeester was bij van 's morgens. Mijn man kwam mij om 10u halen en de ceremoniemeester was er reeds vanaf 9u30 om alles in goede banen te leiden. Hij bleef tot iets voor de avondreceptie.Wij betaalden 150 EUR voor de hele dag. De persoon in kwestie is Noel Lisabeth uit Zwevezele. Ik weet wel niet van waar jullie zijn?Groetjes,LiesReeds 37 dagen gehuwd!!!!
Hallo,Wij trouwen enkel voor de wet, en toch hebben we een ceremoniemeester gekozen. 'k Vind dat alles dan zeker geregeld is, en k moet dan aan niets verder denken.Wij hebben gekozen voor ceremonie Patrick uit Assebroek-Brugge. Wij betalen 150 euro voor de middag.Groetjes,Mieke
Hoi Lies, Wij zijn van Zellik (Vlaams Brabant)Groetjes
Hey,Zellik is ver van hier. Ik denk dat het beter is om iemand te zoeken uit de omgeving van Zellik. Zo is het makkelijker om voordien eens af te spreken.Veel succes met jullie zoektocht!!PS: Als jullie niemand vinden of als je toch wil informeren bij onze ceremoniemeester mag je mij mailen op liesderluyn@hotmail.com , dan kan ik de informatie doorsturen.Groetjes,Lies05.05.07
Wij hebben Paul D'Haene van adagioceremonie.be, hij komt van 's middags tot aan de receptie en dit kost €150.Els22/09/07