Terug naar overzicht
Hoi,Alvast veel succes gewenst, en veel moed voor die laatste stresserende dagen! Met een lijstje van de ceremoniemeester kan ik je niet helpen (wij hebben er trouwens ook geen, ik veronderstel dat dat allemaal wel in orde komt als we het een beetje van op voorhand plannen). Wij hebben echter ook geen mooi even aantal grootouders, ook al omdat ik enkel nog 1 grootvader heb, en voor mij mijn groottante en haar man (zij is de tweelingzus van mijn grootmoeder die overleden is als ik acht was) net als grootouders zijn voor mij, dus ik wilde hen er ook bij. Een tweede probleem is dat ze allemaal niet meer in zo'n goede gezondheid zijn... Wij duimen dus dat ze er allemaal nog zullen bij zijn volgend jaar, en kunnen komen, maar you never know. Bij ons zullen ze dus waarschijnlijk niet echt in de suite zitten. De grootouders van mijn verloofde zullen daarentegen misschien wel na de gemeente met ons en de suite een broodje komen eten in de feestzaal. Dus je ziet, bij ons zal het allemaal een beetje door mekaar lopen met de grootouders, en ook afhangen van hun gezondheid. Voor sommigen zal het al heel wat zijn om er een hele avond bij te zijn... Wij gaan daar in elk geval niet moeilijk over doen, we zullen al gelukkig zijn als de meesten van hen er voor (een deel van ) de dag bij zijn.Groetjes,Tania
hallo Karen,Wij hebben een ceremoniemeester, maar trouwen enkel voor de wet. Hierna de gegevens die hij voor ons noteerde:Datum huwelijk: Enkele gegevensBruid: Bruidegom: Stadhuis: Kerk: Feestzaal: Herenkledij:fotograaf: video:Snoepmand: ringen op kussentje duifjes: Vervoerceremoniemeerster: Dj:Samenstelling van de suite naar stadhuisSamenstelling van de suite NA stadhuisPlaats in stadhuisTiming Rode loper Laurieren in rieten mand: Hopelijk ben je er iets mee,Groetjes,Mieke15/06/07