Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRINGEND GEZOCHT! schiettoestel en poeder

  11-6-2007 10:33:40
Hoi

Ik ben dringend opzoek naar een zo'n toestel waar je mee schiet en ook het poeder ervoor. Wij organiseren namenlijk nu zaterdag 16 juni al onze schieting. Mijn broer zijn vriend zal kijken voor het nodige, maar nu begin ik te twijfelen en te denken er zou eens iets moeten tussenkomen voor die jongen dat hij er ook niet aangeraakt.

Dan zitten wij met een probleem. Dus mijn vraagje kan iemand mij helpen om zo'n toestel en vooral ook het poeder want blijkbaar is dat bijna nergens meer te verkrijgen.

Of zijn er mensen die in de voorbije weken een schieting gegeven hebben of er geweest zijn. Waar hebben jullie het vandaan?

Wij wonen in Zedelgem tussen Brugge en Torhout.

Alvast bedankt.

http://saskiaensteve.trouwen.com

Saskia
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 757


Karen
18-8-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:02:40

hey saskia,

Vorig jaar hebben wij nog een schieting gedaan en hebben wij het poeder gewoon bij de apotheek gehaald.
Niet elke apotheek verkoopt dit nog, maar er moeten er zeker te vinden zijn.

groetjes,
Karen



Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 13:38:41

Dag Karen

Bedankt om te reageren, van welke streek ben je, als ik vragen mag, misschien wonen we niet ver in de buurt en ken ik de apotheek waar jij de poeder haalde? want bij de apotheken dat ik ondertussen al gevraagd heb willen ze het niet meer geven.

Toch bedankt.
Saskia



Karen
18-8-2007
 Meld misbruik12-6-2007 10:02:14

hey saskia,

Wij wonen in Oeselgem (Dentergem). Wij hebben een vriend die afgestudeerd is als apotheker en hij zei ons dat we in Deinze nog aan dat poeder konden geraken.

Wanneer trouwen jullie?
Ik zit hier met zoveel zenuwen en heb steeds meer en meer de indruk dat ik een hele hoop van de voorbereidingen aan het vergeten ben.

groetjes,
Karen
18/08/07



Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik12-6-2007 10:39:19

Dag Karen

Bedankt voor de tip. Wij trouwen volgende week vrijdag de 22ste juni en nu zaterdag is de schieting. Mijn voorbereidingen zijn vlot verlopen en ik denk toch dat ik niets of niet veel vergeten heb. Ik heb zo veel mogelijk vroeg gedaan dat ik nu de laatste 2 weken nog een beetje kan relaxen, maar toch zijn er dingen die je niet kan op voorhand zoals nu nog gewoon mijn kleed nog eens passen en dan de dag voordien zowel mijn kleed als de kledij van mijn vriend afhalen. Wij moeten het schoonheidssalon ook nog eens bezoeken voor de trouw en de notaris (huwelijkscontract) hebben wij gisteren afgehandeld.

Het enige eigenlijk dat ik me nog ietsje druk in maak is dat schiettoestel en de poeder. Alé mijn broer zijn vriend zal wel het nodige doen, maar ik ken die jongen niet en je weet nooit. Nu ik zal me er niet meer heel druk in maken want er is wel zowiezo een konan van de boer dus er zal wel geschoten worden al zullen we het niet zelf doen de sfeer zal er toch wel zijn.

Als je nog vragen hebt over voorbereidingen wil ik gerust antwoorden waar ik kan.

Groetjes

http://saskiaensteve.trouwen.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...