Terug naar overzicht
Hey,ik heb toen die hele lang gelijst wel gekopieerd omdat ik inderdaad vond dat er goeie dingen tussenstonden. Ik zal ze hier ineens terug kopieren:Noodpakket huwelijksdagEen controlelijst met dingen die iedere bruid bij de hand moet hebben op de huwelijksdag. Verzorging • handlotion, vochtige doekjes• tissues• wattenbollen, wattenstaafjes• make-up• make-upremover • nagellak in gedragen tint• nagellakverwijderaar • nagelvijl• pincet• kleine haarschaar• kleine handdoek• kledingborstel• krulijzer, verwarmde haarrollers• haardroger • borstel, kam• haarlak, gel• haarspelden, haarbandjes, haarklemmetjes • hoofdband of clips om het haar naar achter te houden bij het aanbrengen van make-up• tandenborstel en tandpasta, tandzijde• mondspoeling• babypoeder• deodorant• parfumKleding • kousenband (om weg te gooien) • kleurloze nagellak voor ladders in panty• extra dopjes voor oorringen• extra knopen• platten schoenen voor de receptie• strijkijzer• extra panty• veiligheidsspelden en naaisetje met garen in de kleur van de jurken van de bruid en haar begeleiders• afplakband of naaiband (voor zomen die onverwachts scheuren)• schaartje (voor garen)• oplossingen voor verwijderen van frisdrank- of andere vlekkenMedisch • antihistaminicum, middel tegen verkoudheid, eventuele medicijnen op recept• aspirine, pijnstillers• verband• middel tegen maagklachten• producten voor vrouwelijk hygiëne (tampons, inlegkruisjes, enz.)Diversen • extra exemplaren van beschrijving van route naar receptie• pepermuntjes• telefoonnummers mobiel en thuis van alle deelnemers aan de bruiloft• contactgegevens van alle leveranciers • hapjes• koeler met vruchtensap, frisdrank en water in flessen • champagne, glazen• zaklantaarn• zakmesEn het is inderdaad een heel lange lijst :-)) Groetjes en succes nog!!Sofie18/08/2007
dag SofieJa inderdaad er staan sommige dingen tussen die goed zijn, maar als je dit allemaal moet meesleuren heb je 3 valiezen nodigBedankt hégroetjesChristel
Jamainie... ne hele comionette heb je van doen! Maar er zit indeed wel enkele goei tips in, groetjes Jotje
Jeetje, wat een lijst. Zoveel neem ik nog niet mee als ik op vakantie ga! Vorig jaar ben ik "bruidsmeisje" geweest bij mijn vriendin en heb voor haar een noodkit gedragen. Hierin zat: deo, wattestaafjes, watteschijfjes, pleister, panty en paracetamol. VOlgens mij was dat het. Voor mijn gevoel heb je toch ook geen tijd om na te denken over al die dingen hoor! Gewoon genieten. Gaat echt wel goed!