Terug naar overzicht
Hey meisje,ik zou hier zeker op voorhand eens met haar over praten. Allez, jouw verloofde zou dat moeten doen. Misschien wil ze voor jullie geluk wel eens géén alcohol drinken. Als back-up zou ik toch voorzien dat iemand waar ze wél naar luistert, haar op het moment dat het fout gaat discreet wegbrengt.Hopelijk maak je je voor niets zorgen en houdt ze haar manieren.Groetjes,Lieve
Hi, Ik heb t zelfde probleem met mijn schoonmoeder. Door de ziekte van mn schoonvader (manisch-depressief) wordt er bij hen thuis nooit gedronken, zelfs nieuwjaar en verjaardag is het van "Santé", met een glas spa. Nu heb ik daar geen problemen mee, maar daardoor kan ze niks van alcohol verdragen en is ze dus heel snel zat, met de gekende gevolgen. Zagen over haar schoondochter, me zwart maken en mn vriendinnen incluis, het is echt belachelijk. Nu, gelukkig (of misschien ongelukkig) genoeg heeft ze dat al twee keer eerder gepresteerd op een feest dat we gaven en weet iedereen hoe de vork in de steel zit. Al mn vriendinnen negeren haar (ze heeft een interieurwinkel waar onze lijst ligt maar geeneen van mn vriendinnen gaat erheen omdat ze haar niet kunnen luchten!) en mn familie lacht om haar in t vuistje, reken er op dat ze enkel zichzelf belachelijk maken. Het is jouw dag en dat alleen zorgt er al voor dat ze agressiever lopen, want wij nemen hen tenslotten hun zoon af, hé...hihi!!Wat ik wel doe, is de traiteur discreet op de hoogte brengen, mn vader mag bijvoorbeeld ook geen alcohol drinken, en ik wil dat ze dat heel subtiel aanpakken. Ik heb hen dus al gezegd dat ze bij mn schoonmoeder niet teveel mogen bijschenken, hihi, grappig hé....Zij weet dat uiteraard niet, maar dat zal er bij mij voor zorgen dat er toch een beetje stress wegvalt...Doe t ook maar zo, en denk er aan, het is jouw dag en als ze zat is dan maakt ze enkel zichzelf belachelijk en niet jullie!!Geniet nog van je voorbereidingen!!Groetjes, Tinewww.14juli.bruiloftsite.nl
---