Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help ik kan die gedachte van regen op onze trouwdag niet uit mijn hoofdje krijgen

  10-6-2007 23:03:40
Hallo lieve medebruidjes,

Over 12 dagen is het zover, dan is het eindelijk onze dag. Ik kan het zo moeilijk geloven dat ik dan al ga trouwen, de laatste 3 maanden zijn echt gevlogen. Ik ben heel erg blij dat het bijna zover is, maar ik heb het ook wel wat moeilijk. Ik kan het gedacht dat het zal regenen die dag maar niet uit mijn hoofdje zetten. Ik ben er zo bang voor, ik weet natuurlijk wel dat je aan het weer niets kunt veranderen, maar het zou zo jammer zijn moest het juist op de mooiste dag van je leven regenen. Wij hebben net zoals iedereen heel veel voorbereidingen gedaan en alles wat we kunnen om van die dag een super geslaagde dag te maken. Maar ik kan er echt niet meer van slapen van de gedachte dat het zou regenen op 23 juni. Ik heb een pracht van een wit kleed en we trouwen met een koets en als het zonnetje zou mogen schijnen, zal het echt een sprookje zijn. Zitten jullie ook zo vaak aan het weer te denken naarmate jullie trouwdag dichtbij komt?
Ik zit echt in een dipje en ben bang dat ik het nog vreselijk moeilijk ga hebben de komende 12 dagen. Gewoon door aan dat stomme weer te denken, maak ik mezelf ziek. Het spijt me dat ik er zo over bezig ben, maar ik zoek een beetje optimisme en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik wil er niet aan denken, omdat ik weet dat ze dat nu nog niet kunnen voorspellen, maar het lukt me niet. Ik heb gisteren op een site gekeken waarop weersverwachtingen staan tot 14 dagen op voorhand en omdat daar niet zo'n goed vooruitzicht opstond, heb ik het nu zo moeilijk.
Kan iemand mij wat troosten? Ik voel me zo rot en hoop dat we toch een mooie dag zullen hebben.
Ik ben ook al een hele tijd aan het zoeken naar een binnenlocatie voor als het slecht weer is voor de foto's, maar ik vind niets. Iemand een idee in de omgeving van Lier, Heist-op-den-berg, Mechelen ofzo? Wij zouden dan het liefst in een kasteel foto's laten trekken bij regen, maar dat is zo moeilijk te vinden.
Bedankt dat jullie de moeite hebben gedaan om mijn berichtje te lezen en ik weet er zijn veel ergere dingen in de wereld, maar je trouwdag is toch zo speciaal en ik ben dan ook nog zo'n perfectionistje dat alles heel goed moet zijn die dag en het weer moet je nemen zoals het komt, jammer genoeg.
Zijn er nog bruidjes die het weekend van de 22ste, 23ste juni trouwen?

Groetjes van een pessimistisch bruidje,
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 868


Wendi
30-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 8:19:07

Ej Evi.
Wij trouwen de week na jullie. Ik ben ook wel bang dat het gaat regenen en echt rotweer gaat zijn. Maar inderdaad, het enige waar je niets aan kan veranderen is het weer. Wij laten normaal, als het goed weer is, onze foto's trekken in de zoo van antwerpen. Als het echt slecht is, gaan we naar het centraal station (misschien ook een ideetje voor jullie? Een station ofzo in de buurt). Ik heb ooit eens ergens gehoord dat regen op je huwelijk geluk brengt, maar ik zou toch ook liever het zonnetje zien.
Ik duim mee voor je.
Groetjes, Wendi



nadia

 Meld misbruik11-6-2007 10:39:20

hey

Wij trouwen nu zaterdag en wilden graag ook super goed weer. Maar ik vrees dat we dit niet zullen krijgen. Ik heb ook een wit kleed en al de rest. Dus ik denk dat het voor iedereen jammer gaat zijn die met "minder" mooi weer trouwt.

Probeer toch van alles te genieten. Regen op je huwelijksdag wil niet zeggen dat het een slechte dag wordt he!!

wij hebben trouwens ook geen binnenlocatie. Dus blijven hopen dat het niet regent.

groetjes



Els
26-5-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:06:01

Beste Evi,

Daarvoor dient dit forum nu eenmaal hé. Om leuke en minder leuke dingen met elkaar te delen...

Wel ik herinner mij 3 weken geleden, toen stond het weerbericht supersuperslecht aan het begin van de week. De dagen ervoor gaven ze schitterend weer en vanaf za zou de hemel op aarde vallen! Na een superwarme vrijdag (waarop we wettelijk getrouwd zijn), voorspelde het weerbericht om 23u 99% kans op neerslag en hagel in de Kempen. Wel op 26 mei hebben wij een prachtige dag gehad. Volgens de fotografe was het zelfs perfect weer om te trekken: niet te veel licht, niet te weinig, geen zwetende - in de zon pierende - mensen,... In de namiddag zelfs af en toe een zonnetje (vooral op receptie die bijgevolg in de tuin kon doorgaan).
Pas om 22 u 's avond is die hemel op aarde gevallen... Het heeft gegoten, gegoten. Maar toen zaten wij allang te dansen en bovendien geeft regen op een huwelijk geluk ;-)

Zo zie je maar: Alles kan! En ik ben ervan overtuigd dat als de regen zelfs vroeger was gevallen, wij een pracht van een dag beleefd zouden hebben!

Laat het weer geen roet in het eten smijten, want het is echt een GEWELDIGE DAG!

Ik zal toch duimen dat de weergoden jullie gunstig gezind zijn die dag :-)

Veel succes en blijf genieten van je laatste voorbereidingsdagen hé!

Els
26/05/2007



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:40:56

Hoi Evi

Wij trouwen binnen exact 2 maanden. Ook met een koets, ook een wit kleed, ...
Normaal is augustus altijd een prachtige maand, maar na de uitgeregende augustus van vorig jaar, ben ik er ook niet meer gerust in, omdat ik vind dat het weer van dit jaar gelijk loopt met dat van vorig jaar. Dus vrees ik ook het ergste.

Maar het is zoals ze zeggen. Regen brengt geluk, hoewel het niet leuk zou zijn. Maar iedereen garandeert me dat die dag door niets kapot gemaakt kan worden, zelfs niet door regen.
Als het toch zou regenen, merk je het waarschijnlijk niet eens.

Ik hoop op een stralende dag voor jullie. En veel geluk.

Groetjes
Rebecca
11/08/07



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 12:35:09

Hi Evi,

Probeer het je echt niet te veel van aan te trekken dat het mogelijk slecht weer kan zijn.
Wij trouwen volgende week zaterdag en ik heb net gekeken en er is 100% regenkans. Dus niet zo'n goede vooruitzichten. Ik trek het me eigenlijk niet echt aan, ok, is altijd leuker dat het zonnetje schijnt, maar dat hebben we niet voor te kiezen. En ik zal wel zien hoe het weer zaterdag zal zijn, het weerbericht is ook niet altijd heel correct.

Misschien moet je eens aan jullie fotograaf vragen of hij of zij geen gepaste locatie kent? Onze fotografe heeft dit onmiddellijk voorgesteld bij ons gesprek. Ze had een leuke locatie in de buurt van Massenhoven. Ik heb hier ook enkele foto's van gezien en de locatie was perfect voor binnenfoto's.

Maak je echt geen zorgen, het gaat zowiezo een prachtige dag worden, en 12 dagen is nog lang é, dan kan er nog veel veranderen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik11-6-2007 15:05:48

ik pieker er ook over dat het slecht weer gaat zijn,wij hebben een bbq als feest en ik zou graag hebben dat die in de tuin doorgaat,nu heb ik al eens gegoogeld naar voorspellingen en ze geven in juni/juli prachtige maanden aan,dus ik hoop maar dat het goed komt!je kan er niets aan doen en het blijft jouw dag,wat kan er nog misgaan,ik wist niet dat het een "geluk" was,regen op je dag,een mens zou bijna hopen op regen! ik denk maar het belangrijkste blijft dat je met elkaar trouwt want een leven zonder hem kan ik mij niet voorstellen en of het nu regent of niet dat hou ik voor ogen! ik heb vorig jaar in oktober een beroerte gehad en heb hem dan moeten missen, hij heeft zich prachtig gered met mijn kinderen,ik was fier op hem,toen hadden wij nog geen plannen om te trouwen,maar dat heeft bij hem een belletje doen rinkelen om mij te vragen om te trouwen,hij wil zeker zijn mij niet meer kwijt te raken,en alhoewel ik zij dat ik nooit meer wou trouwen heeft dat mij doen realiseren dat ik wel met hem wou trouwen,en dat hou ik in gedachten en dan speelt het geen rol of het regent,ik voel mij er gerust in,je zal zien je zal wel mooi weer hebben!
succes,
Karina & Filip
27/07/2007



Stéphanie
23-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 20:47:57

Hey Evi!

Zo weinig mogelijk aan denken. je wordt er alleen maar zenuwachtiger van, en spijtig genoeg kan je er toch niks aan doen! Wij trouwen ook op 23 juni, ook met een koets en mijn kleed is ook prachtig wit met superlange sleep... Ik troost mij met de gedachten dat het tijdens de examenperiode ALTIJD snikheet was en mooi weer, en dat dit dees jaar niet anders zal zijn. Het komt wel goed! En anders ben ik er zeker van dat die dag zo mooi is, dat je er niets van zal merken!

Groetjes,

Stéphanie



Evi
23-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 23:50:44

Hallo lieve medebruidjes,

Bedankt allemaal voor jullie optimistische reacties op mijn berichtje. Het doet deugd om zo van iemand anders te lezen dat alles wel in orde komt en dat ondanks het weer je trouwdag toch de mooiste dag van je leven wordt. Ik vind het leuk om te lezen dat er nog bruidjes zijn die voor een koets gekozen hebben, romantisch he.
En Stéphanie dat is ook toevallig he dat wij op dezelfde dag trouwen, allebei met een koets en een prachtig wit kleed met mooie lange sleep.

Ik ga zeker voor jullie allemaal meeduimen dat het zonnetje zal schijnen op jullie mooiste dag, net zoals jullie voor mij.

Groetjes van een zenuwachtig bruidje
evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...