Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij zijn getrouwd!

  10-6-2007 16:39:24
Onze trouwdag was ronduit fantastisch!!! Het weer viel al bij al nog goed mee en de zenuwen ook. Alles is prima verlopen en we hebben van alles volop kunnen genieten! In de voormiddag zijn we foto's gaan nemen en dat hebben we voor een groot deel buiten kunnen doen. In het gemeentehuis was de sfeer heel losjes en ook in de Kerk was het geen stijve bedoening. We hebben heel veel complimenten gekregen over onze mooie misviering. Aangezien het droog bleef in de namiddag hebben we met onze Audi cabrio open kunnen rijden en ook de receptie bij ons thuis kon buiten doorgaan. Ons feest in Gasthof Ter Venne verliep vlekkeloos; het eten was heel lekker en de dansvloer stond de hele avond/nacht vol. Ook daarover hebben we heel wat complimentjes gekregen. We hebben er met volle teugen van genoten en het werd werkelijk een dag om nooit te vergeten!!!

Bij thuiskomst bleek ons huis door de vrienden van Christoph versierd te zijn met vooral veel mooie geknutselde bloempjes!!! De toegang tot het huis werd geblokkeerd door zandzakken waar de collega's van Kirsten voor gezorgd hadden; we konden dus niet meteen binnen. En de automatische poort van de garage was gesabotteerd, dus die ingang was ook geen optie.

Ik raad iedereen die nog moet trouwen aan om volop van je dag te genieten en je niet druk te maken om kleine dingen! 't Is gewoon fantastisch!!!

Groetjes en nog veel succes met jullie voorbereidingen!

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Kirsten
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 899


Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik10-6-2007 17:46:27

Hallo,

Eerst en vooral een dikke proficiat! Ik heb op de site gekeken en jullie zagen er erg mooi uit! Wij zullen ook onze feest houden in gasthof ter venne. Op de site zag ik jullie dat jullie mensen gevraagd hebben voor het avondfeest om 21u30 Hebben jullie daarvoor het hapje tapje buffet genomen zoals in de brochure staat of een aangepaste versie hiervan? Hoeveel mensen hadden jullie hioervoor uitgenodigd? Alvast bedankt!
Groetjes
Wendy



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik11-6-2007 8:46:19

Hoi Kirsten,

een héle dikke proficiat !!
Je zag er prachtig uit, je straalde gewoon.
Geniet nog van elkaar he !!

Sarah
15*09*07



nadia

 Meld misbruik11-6-2007 10:41:11

Een ongelooflijk dikke proficiat!!!!

groetjes nadia
16-6-07



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 10:46:27

Hoi Wendy,

Wij hebben inderdaad het hapje-tapje buffet genomen en de reacties daarop waren heel positief!!! Wij hadden hiervoor 51 gasten.

Groetjes,
Kirsten



Els
26-5-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:13:00

Hey Kirsten,

Een dikke, dikke proficiat! Als medebruidje - dat twee weken vroeger getrouwd is - heb ik de voorbereidingen op jullie website echt regelmatig gevolgd.

Heb echt aan jullie gedacht afgelopen zaterdag en vind het superfijn dat jullie een geweldige dag hebben beleefd!

Geniet ervan en een fijne reis naar Thailand!

Liefs,
Els
26/05/2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:49:34

Hi Kirsten,

Proficiat!!!!

Ik hoop dat het volgende week zaterdag ook zo'n mooie dag gaat worden voor ons. Ik vrees wel een beetje voor het weer, maar ja, dat nemen we er gewoon bij.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...