Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  10-6-2007 16:36:39
hey,

wij weten niet naar waar we op huwelijksreis moeten gaan, we zouden graag een luxueuze zon-zee-strand vakantie doen
zijn er mensen die ons een land en/of een hotel kunnen aanbevelen?
(prijs doet er niet zo heel veel toe, het is oom ideetjes op te doen)

groetjes,
Sofie

Sofie
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 614


KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik10-6-2007 18:09:58

Als je van het "bounty" eiland houd kan ik je alleen maar Langkawi aanraden en het SAS Radisson hotel,de mensen zijn daar heel vriendelijk en het is een mooi stukje natuur,het ligt in Azie,ik heb er een jaar gewoond en zou er niet aan twijfelen,mocht ik de kans krijgen om een huwelijksreis te doen.Je vliegt van brussel naar Heatrow en dan kun je malayian airlins of singapore airlines,de tweede is wel de duurste, je land in kuala lumpur en dan moet je nog een uurtje vliegen naar het eiland Langkawi, het eten is daar lekker,alleen de currry gerechten zijn echt wel pikant,er zijn mooie witte stranden en al je meer info wilt kan je op de site www.visitmalaysia.nl/langkawi.htm en je kan ook googelen.
Succes,
Karina
27/07/2007



joelle
14-7-2007
 Meld misbruik10-6-2007 19:39:44

Sofie,

wij vertrekken na de trouw op reis naar Bali. Wij willen ook een heel mooie reis maken en deze bestemming werd door vele reizigers aanbevolen als honeymoon.
vraag enkele brochures op en je zal onmiddellijk overtuigd zijn. let wel op met het tijdstip wanneer jullie zouden gaan. best seizoen uitpikken he
veel succes

groetjes Joelle 14/07/07



melissa
20-7-2007
 Meld misbruik10-6-2007 21:59:19

voor onze huwelijksreis gaan we eerst 8 dagen naar Miami (zeer mooie stranden enzo) en daarna gaan we nog voor 3 dagen naar monaco

groetjes melissa20.07.2007



kim
26-4-2008
 Meld misbruik11-6-2007 11:33:30

Wij gaan waarschijnlijk echt voor de super romantische bestemming Malediven.. Dit is hét toppunt van een exotisch eiland(en). Als je voor zon, zee en strand zou gaan, en niet teveel cultuur zou ik absoluut naar de Malediven gaan. Je kan het ook makkelijk combineren met Sri Lanka, wat volgens mij ook een zeer mooi land is!! Veel succes met het zoeken naar een geschikte reis....



Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik11-6-2007 12:27:18

Hallo,

Wij vertrekken 20/07 naar Borneo met 'anders dan anders'. Dit is natuurlijk wel een avontuurlijkere reis, maar de natuur is daar gewwon fantastisch.
Om je eventueel een hotel en plaats aan te raden. Een paar jaar zijn we naar Riu tequila geweest in Mexico (playa del carmen) Was echt de max. Zo'n mooi hotel hebben we nog nooit gezien. Maar ook een rondreis in Mexico is echt de max, je kan altijd afsluiten met een strandvakantie. zo hebben jullie nog iets gezien en kunnen genieten van zon,zee. Zo jammer anders om zo ver te gaan en enkel niets te doen.

groetjes

Tine



Bieke
30-6-2007
 Meld misbruik11-6-2007 13:25:44

Vraag in je reisbureau naar de Pegase en VIP brochures. Daar staan prachtige luxueuze zon-zee-strand vakanties is.
Wij gaan naar Griekenland in een prachtig luxehotel. We dachten ook eerst verder te gaan (Mauritius, Malediven,...), maar hebben toch besloten om dichter bij te genieten (goedkoper en als je toch alleen maar gaat om aan het strand te liggen, moet je geen 1000 km verder vliegen)

Veel succes!



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik11-6-2007 13:51:22

Hey,

Wij gaan op huwelijksreis naar Aruba. Een luxueuze strandvakantie (wij kozen voor een luxe-appartement als accomodatie dan hebben we zelfs jaccuzzi in de kamer) en dit voor relatief weinig geld. Als je prijzen en dergelijke wilt weten kijk dan eens op de site van kuoni. Wij hebben geboekt bij Kuoni in Nederland omdat er meer keuze was en veel goedkoper. We vertrekken dan ook uit Amsterdam.

Groetjes,

Angie



Els
7-7-2007
 Meld misbruik12-6-2007 13:56:44

Helaba

Wij trekken voor 15 dagen naar Mexico. Eerst 4 nachten all in, in cancun (riu caribe), daarna 5nachten rondreis met bus (maya wonderland) daarna nog 5 nachten in playa del carman (Riu playcar).
Zo hebben we een beetje van de 2, uitrusten en toch ook wa cultuur en natuur opsnuiven. Budget: +/- 4500 voor 15 dagen (alles in)

groetjes
Els en Sven

http://www.elsensven.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums