Terug naar overzicht
Hey,Wij vonden dat toch ook best spannend (hihi). Bart had mij ten huwelijk gevraagd op reis, en hoewel ik heel veel zin had om meteen mijn ma te bellen, hebben we toch besloten om er nog even mee te wachten (en samen te genieten van ons geheimpje ;)). We hebben het aan mijn ouders verteld tijdens een etentje. Ze schrokken eerst een beetje, maar waren gerustgesteld toen ze hoorden dat het pas volgend jaar was; nu zijn ze trouwens heel enthousiast. Mijn verloofde heeft een grapje uitgehaald bij zijn ouders en gezegd dat we nog nieuws hadden: dat ik zwanger was. Amai, die gezichten! Dus daar wel opluchting toen we zeiden dat we gingen trouwen, zeker zijn zus vond het geweldig. We kunnen dus absoluut niet klagen lol.Ik zou zeggen, geniet ervan, het zijn toch memorabele momenten.Veel plezier, groetjes,Tania
Wij hebben een kaartje gegeven en daarop gezet: "er is iets op komst" daaronder een flapje gemaakt dat je open kunt doen, en daar geschreven : "mama en papa gaan trouwen!!!" .De ouders dachten dat er weer een kindje op komst was, we hebben namelijk al 2 kindjes. :PZe schrokken wel allemaal. Dat we zouden trouwen had niemand verwacht. :DGroetjes, Bianca08/08/2008
Hey, mijn ouders wisten het vroeger dan ikzelf. Mijn vriend had in het geniep aan mijn ouders gevraagd of hij mijn hand mocht vragen. Een paar weken later had hij een verlovingsfeestje georganiseerd waar ik niets van wist. Hij heeft me op restaurant ten huwelijk gevraagd, we zijn dan naar huis geweest en daar zaten vrienden, familie en een gitarist te wachten op ons. Heel mooie avond. Gelukkig heb ik ja (zonder geaarzel!!!)gezegd toen want anders had hij een probleem.
Mijn vriend heeft me gevraagd tijdens een weekendje weg voor men verjaardag. Bij thuiskomst hadden we de foto's in een PowerPoint voorstelling gezet. De laatste slide was een foto van mij met duidelijk zichtbaar mijn ring en het onderschrift: Joepie... we gaan trouwen! T duurde wel even tot de famailie het door had :-)Op mijn werk (ik ben juf) stond een cake met trouwertjes op en een brief waarin een rijmpje stond dat ze moesten eten van de cake en zo konden raden wie er ging trouwen. Onder de cake stak een kartonnetje met onze namen.Veel succes ermee!Wendy 02/08/2008
Wij hebben samen ons verlovingsringen gekocht en dan gewacht tot er iemand opmerkte 'hé, heb jij een nieuwe ring en hé, hij heeft ook een ring'. Dat was wel verdacht, mijn vriend ook met een ring ;-)Wij hebben het ze dus zelf laten ontdekken.En zoals reeds gezegd hiervoor, de blikken op hun gezichten zijn fantastisch!!!
Hoi.Ik ben op vakantie gevraagd. Heb toen nog ene hele week gewacht tot we thuis waren. Want ik wilde het niet over de telefoon vertellen.Wij hadden voor onze ouders een tijdschrift over trouwen ingepakt. Zeiden dat het een souvernirtje was. Was echt geweldig om het te vertellen. vooral de reacties waren hartstikke leuk.
Hey,ik was er al zo lang op aan het wachten, dat ik gewoon meteen de telefoon heb genomen om naar iedereen te bellen. Achteraf gezien heb ik daar wel spijt van, want zo is het niet echt iets speciaals hé.Groetjes,Lieve
Tijdens een etentje (voor mijn vriend zijn verjaardag) hebben we aan onze ouders een zelfgemaakte cadeaubon gegeven.Cadeaubon goed voor:wat?: een trouwfeestwie? wij tweeënwaar? weten we nog nietwanneer? ergens in augustusWe hadden tegen hun gezegd dat we nog een klein cadeautje hadden en dan krijg je de gebruikelijke reacties "dat was toch niet nodig, dat moest toch niet...".Groot was hun verbazing toen ze de cadeaubon lazen!
Mijn vriend heeft mij gevraagd tijdens een weekendje aan de zee en had de dag ervoor nog toestemming gaan vragen aan mijn ouders. Zij wisten het dus eigenlijk al maar aan zijn ouders en de grootouders hebben we het ook persoonlijk verteld. De ouders van mijn vriend hebben we ook onmiddelijk na onze terugkomst van de zee op de hoogte gebracht, wij zeiden gewoon dat we belangrijk nieuws hadden... ook aan de grootouders hebben we het zo gezegd. We hebben dus niks speciaals gedaan. Maar hun blije reacties waren er niet minder om (verbaasd waren ze niet heel echt, want we zijn al 10jaar samen...).Gewoon doen, de zenuwen zijn heel normaal!Veel succes!Ilsemei 2008
Dank je wel voor de reacties, en de steun!We zullen het waarschijnlijk dit weekend vertellen... vrijdagavond aan mijn ouders, en dan zaterdag aan de zijne. Brrr... :)