Terug naar overzicht
hey, in AVA hebben ze veel verschillende ballonnen, ook met just married erop, in alle kleuren en in verschillende vormengroetjes, Sofie
Hey Karen, Bij de Fun hebben ze ook van die balonnen.Hou de moed er in en geniet er van!Groetjes, Cathy
in een ballonen shop kan je alle kleuren balonnen kopen en er een opdruk naar wens bij doen.
kijk op gouden gids onder ballonnen en je regio dan zie je direct ballonshops in je omgeving.
Hoi KarenWij hebben ook al nagedacht over versieringen met ballonnen. We hebben deze avond zelfs een afspraak in zo'n ballonshop.Tot gisteren mijn toekomstige schoonmoeder zei dat het misschien toch niet zo ideaal is, omdat we bruidskindjes hebben. Als ze per ongeluk met de ballonnen beginnen te spelen, springen deze misschien.Maar we zien wel.Ik heb ook dat gevoel. Ik wil vanalles doen en regelen, maar eigenlijk zijn de dingen die ik nog moet regelen nog kleine details die pas de laatste maand of zo gaan. En toch heb ik het gevoel dat ik dingen vergeet en dat alles in het honderd zal lopen.GroetjesRebecca11/08/07