Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Balonnen

10-6-2007 11:09:14
hey hey,
kunnen jullie me helpen met versiering voor de kerkstoelen?
Ik had al iets gezien met balonnen, maar waar zou je die ballonnen kunnen vinden van "just married"?
pff, hoe dichter die dag komt... ik begin me in alles zorgen te maken, tis net of alles uiteindelijk dan toch nog in het honderd zal lopen.
hebben jullie soms ook dat gevoel of ben ik hier alleen mee???

groetjes,
Karen
18/08/07

Karen
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 232

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik10-6-2007 12:28:03

hey,

in AVA hebben ze veel verschillende ballonnen, ook met just married erop, in alle kleuren en in verschillende vormen

groetjes,
Sofie

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik10-6-2007 13:16:03

Hey Karen,

Bij de Fun hebben ze ook van die balonnen.
Hou de moed er in en geniet er van!

Groetjes,
Cathy

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik10-6-2007 13:28:34

in een ballonen shop kan je alle kleuren balonnen kopen en er een opdruk naar wens bij doen.

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik10-6-2007 14:05:42

kijk op gouden gids onder ballonnen en je regio dan zie je direct ballonshops in je omgeving.

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik11-6-2007 11:51:10

Hoi Karen

Wij hebben ook al nagedacht over versieringen met ballonnen. We hebben deze avond zelfs een afspraak in zo'n ballonshop.
Tot gisteren mijn toekomstige schoonmoeder zei dat het misschien toch niet zo ideaal is, omdat we bruidskindjes hebben. Als ze per ongeluk met de ballonnen beginnen te spelen, springen deze misschien.
Maar we zien wel.

Ik heb ook dat gevoel. Ik wil vanalles doen en regelen, maar eigenlijk zijn de dingen die ik nog moet regelen nog kleine details die pas de laatste maand of zo gaan. En toch heb ik het gevoel dat ik dingen vergeet en dat alles in het honderd zal lopen.

Groetjes
Rebecca
11/08/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...