Terug naar overzicht
Hey Marjolijn,ons uittredelied was 'Beautiful Day' van U2. Toepasselijk en tof!!Lies Reeds 35 dagen gehuwd
Hey Marjolijn,toevallig maar leuk, wij hebben net zoals Lies U2 met Beautiful day!Leuk en swingend nummer...Noodrkaap met Ik hou van U deed ons ook inderdaad iets teveel aan 175j België denken... Groetjes en succes met de zoektocht!Veerle25.08.07http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
hey,ik hoorde net 'Here i am' van Bruan Adams op de radio. mooi en toepasselijk liedje. Ik denk dat wij dat gaan nemen als uittredelied.groetjes,valerie
Wij, voetballiefhebbers, hebben 'you'll never walk alone" gekozen.
Als inttrede gaan wij de organist waarschijnlijk de bruiloftsmars laten spelen. Dan tijdens de mis gebruiken we liedjes op cd.Ik kon ook op geen uittredelied komen, dus dacht ik dat we de organist dan misschien ook iets konden laten spelen. Maar dat zijn we nog niet zo zeker. Zal in ieder geval meelezen voor tips ;)
Hoi,Een vriendin van mij zingt tijdens de mis. Op het einde zal ze 'Perfect day' van Lou Reed zingen en als we echt de kerk buiten gaan, wordt het Alegria van Cirque Du Soleil...
Wij kiezen voor Follow you follow me van Genesis. De tekst is heel toepasselijk en ik vind het een vrolijk liedje voor op het einde.Groetjes,Karolien 14/07/07
ons intrede lied: allegria cirque du soleilons uittrede lied: felicita van AlBano en Romina Powerheel gepastgroetjes jennifer
hey,wij denken aan 'Everlasting Love' van Jamie Cullum als uittredelied. Mooie tekst: 'Open up your eyes, then you'll realize, here I stand with my everlasting love..' Vond ik heel toepasselijk :-)groetjes,evelyn 29/9
hoi, wij hebben ook zoals anderen hier voor U2,Beautiful day gekozen.En lekkere swinger en superleuk liedje om de kerk te verlaten :-)groetjes peggy22/09/07
hiwij hebben gekozen voor 'I would walk 500 miles' van The Proclaimers. Niet alledaags voor in de kerk maar dat is geen enkel liedje van ons. Was trouwens het liedje van mijn 100 dagen viering op school en heb er toch zo'n goede herinnering aan over... -xxx-20/10/2007