Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen vanavond !

9-6-2007 16:56:49
Vanavond heb ik vrijgezellenavond...ik dacht dat ik geen zenuwen had en er gewoon naar uitkeek...

maar deze nacht heb ik maar 3 uurtjes kunnen slapen (en ik moest vroeg op want op zaterdagmorgen volg ik nog les),
en ik heb al de ganse dag een serieuze krop in mijn keel en t gevoel dat ik moet overgeven als ik mij buk...

Wat gaat dat zijn met de trouwdag? Ik hoop dat ik me dan niet zo voel... Want nu heb ik niet eens t gevoel zenuwachtig te zijn, en voor de trouw ga ik dat heel zeker wel zijn!

Groetjes, en duim voor mij ...dat het fijn wordt! En dat de outfit die ik moet aandoen niet te erg is :-)
Nathalie
07/07/07

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 222

Kelly
6-9-2008
 Meld misbruik9-6-2007 17:38:37

Hallo Nathalie,

Laat je gewoon meeslepen vandaag en geniet ervan.

Als het echt mensen zijn die om je geven dan doen ze niets wat jij niet leuk vind.

Geniet ervan en laat je verrassen.

Kelly
06-09-2008

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik9-6-2007 21:48:44

hey

hoop dat het leuk geworden is!!!
wij trouwen een dagje voor jullie en hebben volgende week onze vrijgezellen, ben ook es benieuwd.
bij de kliek van mijn ventje ben ik een oude broek moeten gaan brengen, ik moet bij die van mij van de week een bh gaan afgeven... wil er me niet te veel bij voorstellen ;-)

groetjes
sas677

mioe
22-6-2007
 Meld misbruik10-6-2007 12:35:18

Hey,

Ik heb gisteren ook mijn vrijgezellendag gehad. Ik was enorm zenuwachtig voor wat ging komen, maar eigenlijk is het heel goed meegevallen! Op de middag werd ik opgehaald voor een brunch, daarna zijn we naar een saunacenter geweest, 's avonds een hapje gegeten en daarna op stap geweest in Gent. Ik heb gelukkig niet veel opdrachten moeten doen en geen onnozel pakje moeten aandoen, want daar had ik het meest schrik voor. Ik denk als je vriendinnen je wat kennen, dat ze er wel rekening mee zullen houden wat je wel en niet graag doet! Hoe mijn ventje zijn dag geweest is, heb ik nog het raden naar (hij is zijn roes aan het uitslapen...)
Ik hoop alleszins voor jou dat je een heel leuke dag hebt gehad!!!

Groetjes
Mioe
22-06-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...