Terug naar overzicht
Hallo Nathalie,Laat je gewoon meeslepen vandaag en geniet ervan.Als het echt mensen zijn die om je geven dan doen ze niets wat jij niet leuk vind.Geniet ervan en laat je verrassen.Kelly06-09-2008
heyhoop dat het leuk geworden is!!!wij trouwen een dagje voor jullie en hebben volgende week onze vrijgezellen, ben ook es benieuwd.bij de kliek van mijn ventje ben ik een oude broek moeten gaan brengen, ik moet bij die van mij van de week een bh gaan afgeven... wil er me niet te veel bij voorstellen ;-)groetjessas677
Hey,Ik heb gisteren ook mijn vrijgezellendag gehad. Ik was enorm zenuwachtig voor wat ging komen, maar eigenlijk is het heel goed meegevallen! Op de middag werd ik opgehaald voor een brunch, daarna zijn we naar een saunacenter geweest, 's avonds een hapje gegeten en daarna op stap geweest in Gent. Ik heb gelukkig niet veel opdrachten moeten doen en geen onnozel pakje moeten aandoen, want daar had ik het meest schrik voor. Ik denk als je vriendinnen je wat kennen, dat ze er wel rekening mee zullen houden wat je wel en niet graag doet! Hoe mijn ventje zijn dag geweest is, heb ik nog het raden naar (hij is zijn roes aan het uitslapen...)Ik hoop alleszins voor jou dat je een heel leuke dag hebt gehad!!!GroetjesMioe22-06-2007