Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  9-6-2007 11:16:53
Hey bruidjes,
wanneer boek je het best je huwelijksreis? Hoeveel maanden op voorhand?
Groetjes, Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 536


Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik9-6-2007 13:24:56

Wij hebben onze huwelijksreis in januari geboekt voor augustus.
Hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer je gaat enzo...

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruilotsite.nl



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik9-6-2007 13:58:54

Hallo,
Wij hebben ook in janauri geboekt voor september (hadden we nog vroegboekkorting).



Lien
21-7-2007
 Meld misbruik9-6-2007 16:06:14

Wij hebben in maart geboekt om in juli te vertrekken... En hebben daar wel spijt van, 't is eigenlijk te laat. We wilden graag naar Indonesië, maar de vliegtuigtickets kostten 1500 euro per persoon, terwijl dat maar zo'n 750 euro is (de helft!) als je op tijd bent... We gaan dus nu naar een heel gewone bestemming, omdat daar de ticketten niet duurder werden naarmate de datum dichterbij kwam... Jammer als je daarom je huwelijksreis moet veranderen he? Eigen domheid :-)

Maar ik zou dus zeggen: als je weet naar waar je wil, boek dan maar, hoe sneller hoe beter!

lien



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik9-6-2007 16:15:17

Hey,

Hangt er volgens mij heel erg vanaf waar je naartoe wilt en wat je wilt gaan doen. Wij gaan trouwen in mei en willen graag een island hopping in Griekenland doen (tenzij we nog van gedachten veranderen). We gaan dat gewoon begin januari boeken als de nieuwe reisboeken er zijn; je hebt dan ook nog vroegboekkortingen voor mei. We gaan waarschijnlijk bij Uniglobe boeken, omdat we een huwelijksreislijst willen (huwelijksreis in stukjes gesplitst, familie en vrienden kunnen dan een stukje cadeau doen = ipv klassieke huwelijkslijst), en zij doen dat en je kan er Jetair boeken. Thomas Cook doet dat trouwens ook (maar ik heb hier recent al minder gelukkige huwelijksreizigers gehoord over Thomas Cook... nu ja, dat kan overal wel neem ik aan).

Groetjes en veel succes,

Tania



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik9-6-2007 19:37:04

Hallo Nanouchka,

Wij hebben onze reis in december geboekt voor op reis te gaan in augustus. Reden waarom zo vroeg is omdat je dan de beste tarieven had voor het vliegtuig. IK weet dat veel reisbureaus pas zeiden dat we in januari moesten terugkomen maar dan zijn de beste plaatsen al weg en zit je in duurdere klassen. Dus probeer toch zo vroeg mogelijk zou ik je aanraden.

Het valt dus inderdaad te zien waar je naartoe gaat maar wij gaan naar Mauritius, dus dat is niet zo'n goedkope bestemming :-)

Succes.

Groetjes,

Marisa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums