Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte tanden door aardbeien?

  8-6-2007 23:48:04
Er wordt gezegd dat je je tanden witter kunt maken door aardbeien te pletten en die dan op je gebit te wrijven.

Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd? En is het echt de moeite?

Dan zou het nu de moment moeten zijn, de aardbeien staan echt overal in de winkel, zeker bij ons in Melsele, DE aardbeigemeente bij uitstek! ;o)

Het zou in ieder geval een snelle en goedkope oplossing zijn.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Vân
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 932


nicky
30-9-2007
 Meld misbruik9-6-2007 20:54:32

van aarbeien weet ik het niet, maar ik kan je wel vertellen... houtskool. En nee dit is geen grap.
In afrika gebruiken ze dat om hun tanden te poetsen. Ik heb het ook al eens uitgebrobeerd, en ja het helpt wel. En het is niet zo vies als je denkt, alleen korrelig.
dus je wrijft met een stukje houtskool over je tanden en daarna goed poetsen.
probeer maar eens



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik11-6-2007 8:55:08

Hoi Vân,
Ben ook van id buurt, nl van Nieuwkerken.
Ik had van mijn schoonmama gehoord om je tanden te poetsen met zout ...
Ik heb ook nog niet geprobeerd, maar het zou echt helpen ...

Succes en laat iets weten he :-)

Groetjes, Sarah
15*09*07



Patricia

 Meld misbruik12-6-2007 12:29:31

Niet met zout poetsen aub!
Dat tast je glazuur aan waardoor je pijnlijke tanden kunt krijgen (bvb door warmte of koude tegen je tanden, dus gevoeligere tanden).

Patricia
01/08/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...