Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tand abces

  8-6-2007 23:29:28
Hallo bruidjes, nog één week ben ik verwijderd van m'n trouwdag en gistere opgestaan met tandpijn,voor alle zekerheid naar tandarts gebeld en blijft het het begin van een abces te zijn,heb nu antibiotica gekregen en binne een grote maand moet ik terugkomen voor tand te laten ontzenuwen. Normaal kan het nu toch niet zijn dat mijn wang nog dikker gaat worden of iets hé? Heeft iemand van jullie dit ook al gehad en gaat het snel over en blijft het ook een tijdje weg na zo'n antibiotakuur?

groetjes!

An
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1294


amalia
24-5-2008
 Meld misbruik9-6-2007 9:25:07

Hey An,
Ik persoonlijk heb het (gelukkig) nooit gehad, maar mijn verloofde wel al eens. Hij ging naar de dokter omdat zijn wang dik was. Pas daarna ging het bij hem pijn doen. Dus eerst was hij gezwollen en dan pas kwam de pijn. Hij kreeg antibiotica en de zwelling was na 2 dagen weg, net zoals de pijn. Wat bij hem wel wat vervelend was, is dat de abces na 3 dagen opensprong. Het deed geen pijn, maar je hebt wel een héél vieze smaak in je mond.
Dus ik zie het wel in orde komen bij jou!!!
Geniet van je grote dag.
Groetjes, Amalia



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik9-6-2007 17:04:17

Hoi An,
Ik heb dit wel al eens voorgehad maar met de nodige antobiotica verdwijnt dat gezwel als sneeuw voor de zon.
Maak u geen zorgen, het zal wel weg zijn tegen de grote dag.
Sterkte en groetjes
Sophie 18.04.2008



nicky
30-9-2007
 Meld misbruik9-6-2007 20:58:31

Je kan naar de apotheek gaan en propolis op de abces smeren, ok dat is vies, maar helpt enorm. Die abces zal heel rap wegzijn dan.
het is zo een paardemiddel wat echt wel helpt.



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik11-6-2007 10:27:08

En An ?
Gaat het al beter met het abces ?
Sophie 18/04/2008



An
16-6-2007
 Meld misbruik12-6-2007 11:36:37

Hey Sophie
Het gaat al ietsje beter,vandaag is m'n laatste dag antibiotica en ik hoop dus dat het ook wegblijft,maar voor dit moment mag ik niet klagen. Hopelijk breken we onze benen niet meer :)
en hopelijk schijnt de zon want de weersvoorspellinge voor dit weekend zijn precies niet zo rooskleurig :(
groetjes
en bedankt voor je bezorgdheid ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...