Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassing mislukt

  8-6-2007 21:46:54
Ik wil het even hier van me afschrijven; wij gaan onze zaal versieren in safaristijl, een half jaar geleden waren we al eens gaan kijken in een decorverhuur. We hadden veel toffe dingen gezien, één ding sprong er echt uit, het was alleen nogal duur dus we twijfelden nog.
Vandaag gingen we alles vastleggen en we hadden besloten het toch te nemen. Dikke pech, het was verhuurd op onze datum.
Mijn vriend slechtgezind omdat ik het steeds maar had uitgesteld, tot ik na enkele uren begon te twijfelen of we het al niet hadden gereserveerd tijdens ons eerste bezoek. Dus ik bel hen op, ze kijken het na en het stond inderdaad op mijn familienaam gereserveerd.
Wij opgelucht en nog gelachen om onze blunder. Ik bel mijn vader en vertel het hem en plots wordt het stil ... blijkbaar had hij het als verrassing voor ons gereserveerd omdat hij wist dat we het wat duur vonden.
Ik vind het echt jammer voor hen :(

annemie
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1046


Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 22:11:23

Hey Annemie,

dat is idd heeel spijtig voor hen! Maar jij kan er niets aan doen he... en dat zullen ze je ook niet kwalijk nemen...kunnen ze trouwens ook niet he.

En je vader heeft het goed bedoeld, en laat hem merken dat je dat apprecieert! Dan blijft het een leuk geschenk van hem!

Groetjes,
Nathalie



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik9-6-2007 16:06:56

Dan weet hij zeker dat hij jullie verrast met iets dat jullie echt leuk vinden!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...