Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoveel positieve kriebeltjes!!!

8-6-2007 12:49:59
Dag bruidjes !!!

Ik weet me vandaag geen blijf met mezelf... ik heb mijn laatste, 3de pasbeurt van mijn trouwkleed gehad, en ik ben zo gelukkig...

Ik loop al de ganse dag rond met kriebeltjes...en ik kan het aan niemand kwijt...
Mama is de enigste die weet van mijn kleed, en ze zit in Marokko op vakantie met papa... Het is zo mooi... was het almaar zover!

Morgen heb ik vrijgezellenavond: ook een reden waarom ik nogal wat kriebels heb en spanning :-) op een positieve manier dan wel, tis totaal geen stress want dan heb ik altijd darmklachten en dat heb ik nu niet.

Sorry voor mijn geratel :-) maar ik weet me gene blijf met mijn geluk...

Vandaag ook de trouwringen afhalen...Super gewoon!!!

Hopelijk gaan die kriebels mij niet te veel slapeloze nachten bezorgen, want het is nog 4 weken..

Groetjes van een gelukkig bruidje!
Nathalie
http://kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 215

Loth
14-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 12:57:41

Dag Nathalie!

Ik heb vandaag een beetje hetzelfde gevoel. Voor mij is het morgen ook vrijgezelle-dag en mijn vriendinnen sturen al de hele dag smsjes en mailtjes om mij zenuwachtig te maken. Dus bij mij kriebelt het ook een beetje.
Wij hebben onze trouwringen anderhalve week opgehaald. Mijn laatste pasbeurt is 2 juli en dan krijg ik mijn kleedje meteen mee.
Spannend allemaal he!

Hopelijk gaan de laatste weken snel om!

Groetjes,
Loth

mieke
15-6-2007
 Meld misbruik8-6-2007 13:12:10

Hallo,
Inderdaad hier ook volop kriebels! Morgen bij ons ook vrijgezellendag, spannend é. 'k Kijk er wel naar uit, lekker gezellig met vriendinnen onder elkaar. 'k Moet vurige rode stadskledij aan ... Volgende week kunnen we dan allen ons verslag posten! veel plezier!
Mieke
150607 Brugge

Wendy

Meld misbruik8-6-2007 13:18:18

Hey Nathalie,

Gewoon genieten van dat gevoel. De voorbereidingen zijn soms superstresserend maar zulke momenten alleen al zijn de moeite op zich... Je kunt je dus voorstellen wat dat gaat zijn op je trouwdag zelf!!

Groetjes

Wendy ;-)

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-6-2007 17:05:45

Hi Nathalie,

Ik kan dat gevoel van kriebeltjes in de buik. Bij ons is het volgende week zaterdag eindelijk zo ver. Ik mag donderdag mijn kleed gaan halen en ik ben super nieuwsgierig.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...