Terug naar overzicht
Dag Nathalie!Ik heb vandaag een beetje hetzelfde gevoel. Voor mij is het morgen ook vrijgezelle-dag en mijn vriendinnen sturen al de hele dag smsjes en mailtjes om mij zenuwachtig te maken. Dus bij mij kriebelt het ook een beetje.Wij hebben onze trouwringen anderhalve week opgehaald. Mijn laatste pasbeurt is 2 juli en dan krijg ik mijn kleedje meteen mee.Spannend allemaal he!Hopelijk gaan de laatste weken snel om!Groetjes,Loth
Hallo,Inderdaad hier ook volop kriebels! Morgen bij ons ook vrijgezellendag, spannend é. 'k Kijk er wel naar uit, lekker gezellig met vriendinnen onder elkaar. 'k Moet vurige rode stadskledij aan ... Volgende week kunnen we dan allen ons verslag posten! veel plezier!Mieke150607 Brugge
Hey Nathalie,Gewoon genieten van dat gevoel. De voorbereidingen zijn soms superstresserend maar zulke momenten alleen al zijn de moeite op zich... Je kunt je dus voorstellen wat dat gaat zijn op je trouwdag zelf!!GroetjesWendy ;-)
Hi Nathalie,Ik kan dat gevoel van kriebeltjes in de buik. Bij ons is het volgende week zaterdag eindelijk zo ver. Ik mag donderdag mijn kleed gaan halen en ik ben super nieuwsgierig. Groetjes,Véro16/6/2007