Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveelheid drank

  8-6-2007 10:46:43
Hoi dames

Ik heb nog een vervelend vraagje.
Wij trouwen in een tent en zullen dus zelf onze drankvoorraad moeten inslaan.
Zijn eronder jullie die al getrouwd zijn/ of in het kort gaan trouwen en die me de hoeveelheid drank (vb: 4 tonnen bier,...) die gedronken is eens willen doormailen (met het aantal pers. op het feest uiteraard).
Ik vind het tamelijk moeilijk inschatten en het laatste wat ik zou willen is dat we te weinig drank hebben op ons feest!
Alvast bedankt!

katrijnschonkeren@hotmail.com

Katrijn
11/08/07

katrijn
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 899


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik8-6-2007 11:23:31

Hoi Katrijn, wij moeten ook onze drank zelf voorzien, wel verplicht via een bepaalde brouwer/drankencentrale. Wat je kan doen is naar een drankencentrale gaan en daar doorgeven hoeveel gasten je voorziet en welke dranken je zal schenken. Zij leveren dan een ganse voorraad en je betaalt achteraf enkel volgens verbruik! Je hoeft dus enkel te betalen wat er effectief gedronken is; heel handig natuurlijk want zo zit je niet met liters overschot aan drank. Die mensen hebben hier ook ervaring mee en kunnen dus wel goed inschatten hoeveel van elke drank ze zou moeten zijn. Ik heb al gehoord dat je 3/4de fles wijn en 1 fles frisdrank moet voorzien per persoon.

Groetjes
Ibe



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik8-6-2007 12:06:25

BEste Katrijn

Ik stuur je maandag onze lijst.

Ingrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...