Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke DJ? Help :)

7-6-2007 21:12:03
We zijn nog volop op zoek naar een DJ voor ons feest.

Heeft iemand ervaringen met:
- Tim Vandenberghe van Bisevents
- Kris Bouttelisier van Discobar Infinity?

Als je nog een andere goede DJ kent (die mss al in het Fabriekspand te Roeselare heeft gedraaid), just let me know! ;)

Zoals eenieder wsl wil ik een DJ die openstaat voor verschillende genres, de trouwklassiekers kent, alsook goeie oldies en wa disco ofzo: ambiance!

Natacha B

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1418

dierk

Meld misbruik7-6-2007 21:48:56

Beste bezoeker,
Met enige fierheid stellen wij onze website voor,www.studiohappymusic.be
Neem gerust een kijkje...
Wij stellen dit ten zeerste op prijs!
Met muzikale groeten,
Dierk Van Paemelen

Valery
15-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 7:28:59

Hoi Natacha,

Wij hebben Tim als DJ en das een hele goeie, ik zou niet twijfelen.

groetjes,
Valery
15/09/2007

Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 12:28:19

Hallo,

Toevallig, ik ben de zus van Tim.
Ik ben dan misschien wel zijn zus, maar hij is echt wel de max. Het enige probleem is de beschikbaarheid. Maar met hem is het gewoon een fantastische avond.
Wij trouwen ook binnen 5 weken, maar voor deze keer moet hij wel bij ons aan tafel zitten.

Tine

vicky
24-5-2008
 Meld misbruik8-6-2007 13:04:30

hey,

wij trouwen 24-05-08 in het fabriekspand
wij hebben dj DDD
hij is gekend als dj voor studentenfuiven enzo, dus hedendaagse muziek is geen probleem
wij hebben gewoon gevraagd naar iemand die geen ' hoempapa' draait
de zaal raadde hem dan ook aan

Tom

Meld misbruik13-6-2007 11:41:32

Dag Natacha

Al eens gedacht aan een live-band voor jullie huwelijk? SMASHDANCE brengt de best disco & pop-nummers. Op deze site vind je onder muziek meer info over deze band. je kunt ook onmiddellijk surfen naar www.smashdance.be . Contacteer me gerust voor meer info en laat je verrassen door de prijs!
Vriendelijke groeten,
Tom

Tom Vanleeuwen
tomvanleeuwen@hotmail.com
0485 / 68 12 85

Veerle

Meld misbruik26-6-2007 4:48:58

Zit happy Music al weer reclame te maken voor zijn discobar, ik dacht dat het hier een forum was van trouwlustigen, en geen reclame site.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...