Terug naar overzicht
Beste bezoeker,Met enige fierheid stellen wij onze website voor,www.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...Wij stellen dit ten zeerste op prijs!Met muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
Hoi Natacha,Wij hebben Tim als DJ en das een hele goeie, ik zou niet twijfelen.groetjes,Valery15/09/2007
Hallo, Toevallig, ik ben de zus van Tim.Ik ben dan misschien wel zijn zus, maar hij is echt wel de max. Het enige probleem is de beschikbaarheid. Maar met hem is het gewoon een fantastische avond.Wij trouwen ook binnen 5 weken, maar voor deze keer moet hij wel bij ons aan tafel zitten. Tine
hey,wij trouwen 24-05-08 in het fabriekspandwij hebben dj DDDhij is gekend als dj voor studentenfuiven enzo, dus hedendaagse muziek is geen probleemwij hebben gewoon gevraagd naar iemand die geen ' hoempapa' draaitde zaal raadde hem dan ook aan
Dag NatachaAl eens gedacht aan een live-band voor jullie huwelijk? SMASHDANCE brengt de best disco & pop-nummers. Op deze site vind je onder muziek meer info over deze band. je kunt ook onmiddellijk surfen naar www.smashdance.be . Contacteer me gerust voor meer info en laat je verrassen door de prijs!Vriendelijke groeten,TomTom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com0485 / 68 12 85
Zit happy Music al weer reclame te maken voor zijn discobar, ik dacht dat het hier een forum was van trouwlustigen, en geen reclame site.