Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schieting, kanon met poeder gezocht

7-6-2007 20:59:41
hoi iedereen,

Wij zijn volop bezig met de laatste voorbereidingen van ons huwelijk. We houden van de tradities zoals de schieting, vroeger 1 dag voor het huwelijk, nu een week voor het huwelijk. We zijn nog op zoek naar een kanon, liefst met poeder, maar een ander kanon kan ook. We trouwen op 10 augustus maar het kanon hebben we nodig op vrijdag 3 augustus vanaf 18 uur.
Hebben jullie suggesties, kennen jullie mensen die dit verhuren of willen uitlenen?
Laat ons een seintje!

groetjes,

Tim en Marijke

tim
10-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1777

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik8-6-2007 12:48:05

Hey, normaal wordt de schieting door anderen gedaan zoals buren en vrienden voor jou en moet jij enkel zorgen dat er VOLDOENDE drank aanwezig is. Mijn schoonbroer heeft gezegd dat ze komen schieten. Waar ze het ding halen en hoe groot het is weet ik niet. Bij zijn trouw hadden ze een kruidkanon en een kanon van op het land die om de 15 min afging met daaraan een buis van 10m om het geluid nog te versterken. Ik zou je vrienden es aanspreken!

Veel succes

ellen
28-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 21:07:02

Mijn zus is apothekeres en daarom weet ik dat je via de apothekers aan zo'n kruid kan geraken.

Groetjes,
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...