Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen!!!

7-6-2007 20:49:08
Hoi,

ik ben gewoon erg blij dat we een mijlpaal overgaan vandaag; nog net 100 dagen!!!

Zijn er nog mensen die op 15/09 trouwen en na vandaag de 2 cijfers ingaan?

Groetjes, Mara.

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 224

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik7-6-2007 21:20:28

hoi hoi,
Ja, wij ook... eindelijk... ik begin er echt wel heel erg naar uit te kijken.
Vandaag hadden we een afspraak bij onze fotograaf om te bekijken waar we onze reportage wilden doen en andere praktische afspraken te maken. Dan komt het opeens zo dicht bij é... morgen gaan we met onze getuigen onze menu voorproeven. Daar kijk ik ook al heel erg naar uit en zaterdag mag ik mijn kleed nog eens gaan passen... deze week staat dus volop in teken van de trouw.
Dat het nu maar gauw september wordt:-)
Hoe lukt het bij jullie?
Groetjes
Caroline

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik7-6-2007 23:29:34

eigenlijk stilletjes,

we doen veel zelf en daar zijn we nu mee bezig, maar op een gemoedelijk tempo. Voor mij is de grootste druk er af omdat de grootste zaken geregeld zijn en mijn trouwjurk is zo goed als af (maak hem zelf). T lijkt mij nog zo onrealistisch ver eigenlijk terwijl de tijd toch snel gaat!

Groetjes, Mara.

Valery
15-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 7:32:22

Heuy,

wij trouwen ook de 15e, het komt dichterbij he.

Straks mogen we de proefdruk van de uitnodigingen halen. Spannend ;)
En deze week heb ik mijn misboekje wat vorm gegegeven.
Alleen nog wat liedjes ervoor vinden.

En dan mag het van mij gauw september zijn ...

groetjes,
Valery

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 8:01:07

Helaba,

Bij ons nog 104 dagen, wij trouwen op 21.09.07. Ik ben deze week volop bezig met de uitnodigingen, maak ze zelf, zoals vele dingen. Maar ik krijg toch wel zenuwen en kriebels hoor, dat het maar rap september is.

Doeeei
Anne

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 8:41:43

Hoi Tamara,

jaja hier ook nog 99 dagen vandaag.
Spannend he !!

Goh nu begint het echt wel te korten he.
Alles begint vorm te krijgen en binnekort 1e pas ... Spannend..

Nog veel plangenot

Sarah
15*09*07

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik8-6-2007 9:17:47

koekoek!
Ja, hoor,hier hetzelfde! wij trouwen ook op 15/09/07 en ik had het niet door, maar inderdaad, nog 99 dagen sinds vandaag! :-) Ik zit niet alle dagen naar dat tellertje te kijken omdat ik er ietwat nerveus van word! :-)
Gisteren hebben we de uitnodigingen ontvangen van de drukker en we zijn heel tevreden! Vanavond ga ik al een deel in orde proberen krijgen en maandag beginnen we al een deel te versturen...
Het wordt spannend nu :-)
Nog veel plezier hoor iedereen!
Groetjes,
Jennifer
(15/09/07)

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 21:13:09

bij ons nog 49 dagen en ik moet zeggen dat het vlug is gegaan van 100 naar 49,ik moet enkel nog schoenen voor de mannen hebben en bijpassende kousen en voor mezelf panty's,ik heb deze week mijn proef make-up gehad en die was super mooi,mijn nagels zijn nog altijd in prima conditie,volgende week mijn proef kapsel en dan is alles gedaan,alleen de planning,wij hebben geen ceremoniemeester,maar daar maak ik mij geen zorgen om,ons misboekje daar werken we dit weekend aan! en dan nog de plaatsen waar de gasten gaan zitten,maar daar denken wij allebij hetzelfde over! volgens mij is het nu de leukste tijd omdat alles al geregeld is en het alleen nog maar aftellen is...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...