Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau getuigen

  7-6-2007 20:15:38
Wij zijn nog op zoek naar een cadeautje voor onze getuigen. De getuige van mijn verloofde is zijn beste vriend (28j) en mijn getuige is mijn jongere broer (23j).
Klassiek wordt precies nogal snel drank gegeven, maar mijn broer is gestopt met drinken en dat wil ik niet verpesten.
Ik wil liever niet iets puur decoratiefs, want ik weet dat beiden daar niet zo veel aan zouden hebben. Liever iets wat én decoratief én nuttig/leuk is.

Iemand ideetjes?

Sofie
13-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 866


Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik7-6-2007 20:27:12

ligt aan prijsklasse dat jullie willen spenderen: maar enkele voorbeelden zijn:

* weekendje weg
* filmtickets
* restaurant-bon
* glazen, spiegel of tas, ... dat bedrukt is met jullie naam of foto en datum ofzo, kunnen ze toch ook gebruiken.
* fotokader met jullie 2 is ook altijd mooi maar misschien niet voor jongens zo interessant?
* zo n bongo bon?

...

ik denk nu maar rap rap 5 min na, er zijn heel wat meer ideetjes... waarschijnlijk nog veel betere ook :-)


Groetjes,
Nathalie
07/07/07



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik8-6-2007 9:14:34

Hallo Sofie,

Wij hebben onze getuigen iets gegeven waar ze persoonlijk iets aan hebben en ik moet zeggen ze waren er super blij mee.
Getuige man -> een horloge van Tommy Hillfiger
Getuige vrouw -> een halsketting van Swarovski
Wij hebben het ze gegeven na het eten, voordat het dansfeest begon en ik kreeg als commentaar van mijn getuige "had je mij dat niet 's morgens kunnen geven dan had ik tenminste een mooie halsketting aan gedurende de hele dag) --> positieve commentaar dus.

Nog veel succes.
Tiziana
Reeds 244 dagen gehuwd



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik8-6-2007 10:14:03

Wij nodigen onze getuigen (en partner natuurlijk) uit op een uitgebreide barbecue.
Kunnen we later nog lekker nakeuvelen over onze trouw!



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 21:18:07

wij hebben voor onze getuigen een bongo kadobon klaarliggen, 1 weekendje weg en 1 luchtballonrit voor 1 persoon. als bedankjes voor de ouders hebben wij een glas(spiegel) met onze namen en datum erin,niet zo goedkoop,maar het zijn onze ouders!



melissa
20-7-2007
 Meld misbruik8-6-2007 22:22:06

ik heb voor mijn getuigen een zakdoek laten maken en een tekstje bijgevoegd.

Groeten melissa
20.07.2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...