TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
15-9-2007
|
7-6-2007 16:33:10
Hoi Angie, Amaai, ik zou dat ook niet leuk vinden als iemand het eerst allemaal ok, vindt en een paar maand later moeilijk begint te doen... zo stom! Enne, wat de prijzen betreft, vind ik idd dat het allemaal héél goed meevalt! Ik weet dat het niet makkelijk is é, maar toch, probeer te genieten van de dingen die wel goed lopen en waar je wel van geniet! En probeer vooral te luisteren naar de mensen die jou het wel gunnen en niet zagen:-)! Groetjes Caroline
|
|
lien
23-2-2007
|
7-6-2007 16:39:30
Hallo meid,
Ik denk dat ik een echte bofkont ben, want tot nog toe heb ik geen enkel probleem gehad! (k zal maar hout vasthouden...).
Wat je uitnodigingen betreft: dat begint inderdaad te dringen!! Hoe lang zijn jullie daar al mee bezig? Toch op tijd begonnen hoop ik? Of ligt het puur aan de drukker?
Wat jullie feest betreft: helemaal geen tamtam vind ik! Het lijkt me net eerder een eenvoudig intiem feest te zijn, wat even leuk kan zijn als een heel groot feest! Als je schoonvader vind dat het zo'n tamtam is, dan kan je hem misschien sussen met het idee dat er misschien nog mensen zullen afvallen?
Probeer je er niet te druk in te maken en alsnog te genieten van je voorbereidingen!
Groetjes! Lien http://lienetghafour.bruiloftsite.nl
|
|
Véronique
16-6-2007
|
7-6-2007 16:39:49
Hi Angie,
Als ik dit zo lees krijg ik de indruk dat schoonfamilie gewoon vervelend moet doen. Bij mij is het mijn schoonmoeder die voor extra stress heeft gezorgd. Nu dus niet meer want sinds gisteren weten we dus definitief dat ze niet komt. (ik heb hier maandag ook nog een stressy berichtje gepost, toen hadden we een serieus vermoeden dat ze niet kwam, maar nu haar vrienden beginnen afbellen weten we het zeker, want zelf heeft ze het lef niet om het te zeggen) Dus ik heb hier ook alles kunnen aanpassen, nieuw bruidskindjes zoeken (want schoonzus komt ook niet met haar zoontje), aantallen nog eens aanpassen, ... Ik kan je verzekeren dat ik wel wat weet te doen nu zo'n 9 dagen voor het huwelijk.
Laat je zeker niet doen door je schoonvader, als hij het eerst ok vindt moet hij nu niet van gedacht veranderen. En als ik het zo leest valt het toch heel goed mee qua prijs. En hij zal om midernacht ook wel blij zijn dat er nog iets te eten is, ik zou hem dat ook nog eens duidelijk proberen maken.
Wij krijgen soms ook de indruk dat mijn schoonmoeder en schoonzus het ons niet gunnen dat wij eens voor 1 dag in het middelpunt van de belangstelling staan en dus alles om ons gaat draaien. Ik kan het me niet meer aantrekken en het is niet mooi wat ik nu zeg, maar ik ben eigenlijk blij dat ze er niet bij zullen zijn.
Als je je hartje nog eens wil luchten mag je mij ook altijd mailen hoor. veronique_vanhal@yahoo.fr
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Ilse
17-5-2008
|
7-6-2007 16:46:58
hey Angie,
Het is heel normaal dat je nu kwaad bent. wij staan nog maar aan het begin van de voorbereidingen en ik verwacht ook nog verhitte discussies...is inderdaad zeer jammer dat dat zo moet lopen. Ik denk ook dat jullie feest qua prijs heel goed meevalt,wij zitten namelijk al aan 130pers voor het avondfeest en wil dus nog niet denken aan de kostprijs daarvan. Misschien je verloofde overtuigen dat hij eens met zijn vader praat om de zaken wat uit te klaren? Ik ben er zeker van dat er heel wat mensen jullie een heel mooie dag gunnen, probeer daar vooral aan te denken en vooral aandacht te schenken aan die mensen...
Veel moed en sterkte!
Ilse mei 2008
|
|
Sophie
18-4-2008
|
7-6-2007 17:31:20
Hey Angie! Schoonouders zijn geboren om huwelijken te verpesten. Ik snap niet waarom u schoonvader zich druk maakt om de prijs want jullie houden het echt nog beperkt en intiem. Probeer hem je gedacht te zeggen zodat je niet met stress moet aftellen naar jullie huwelijk.
Ik probeer dit ook doen te doen :-) Veel sterkte en succes toegewenst Sophie 18.04.2008
|
|
Lieve
1-9-2006
|
8-6-2007 9:30:02
Hey,
amaai ja, dat valt nog héél goed mee van prijs hoor. Maar als hij zo moeilijk doet, waarom dan niet zélf zijn gedeelte betalen, als het financieel enigszinds kan? Dan moet hij niet meer raar doen over € 200.
Eerst was ik erg teleurgesteld dat wij alles zelf moesten betalen, maar als ik het allemaal zo hoor, ben ik nu héél blij dat we het zo geregeld hebben. Hoe minder mensen betrokken zijn bij de voorbereidingen, hoe minder miserie.
Veel sterkte meisje en zorg dat je jouw plezier niet laat verpesten door schoonvaders of aanverwanten!
Groetjes, Lieve
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|