Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelier regio Kortrijk die ZELF aanpassingen doet?

7-6-2007 12:57:39
Omdat mijn verlovingsring een brug moet krijgen (is te groot voor mijn rechterhand, was wel goed voor mijn linker) en de juwelier waar ik normaal ga zo'n werk uitbesteedt aan een atelier, zoek ik een juwelier in regio Kortrijk (Zwevegem) die zulke zaken zélf doet.
Ik vind het namelijk maar niets dat die ring anders maar getransporteerd en zo wordt.
Ik stel me dan doemscenario's voor als dat ze de ring verliezen of met de briljantjes gaan lopen en er andere instoppen (rare hersenkronkels).
Maar bon, omwille van dergelijke doemscenario's in mijn hoofd zoek ik dus iemand die zo'n brug gewoon zelf doet in zijn winkel en liefst ook zo snel mogelijk dat ik hem geen dagen kwijt ben.
Weet iemand waar ik terecht kan?

Thanks!

Wendy
www.wendy-jonathan.be

Wendy

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 937

Anneleen
16-6-2007
 Meld misbruik7-6-2007 14:26:59

Hallo

Wij hebben onze trouwringen laten maken bij de KORTRIJKSE GOUDSMEDERIJ,Graaf De Smet De Nayerlaan 73,in Kortrijk in de omgeving van het Waaihof. We zijn er echt tevreden van.

Anneleen
160607

Ine
30-6-2007
 Meld misbruik7-6-2007 19:36:25

Hallo,
mijn verlovingsring en onze trouwringen komen van de Kortrijkse goudcentrale, in Kuurne. (niet ver van kortrijk dus).
Ik heb ook mijn verlovingsring moeten verkleinen voor mijn rechterhand. En zij doen dit zelf. We zijn heel tevreden. Trouwens mocht je nog geen trouwringen hebben, daar hebben ze alles wat je in andere winkels apart vindt. En heel goeie prijs.
Ze hebben ook een site, kijk even op google 'Kortrijkse goudcentrale'. Je zal het zeker vinden.
Groetjes,
Ine

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-6-2007 11:14:44

Hey,

ik weet niet of je je ring al liet aanpassen, maar ik heb ervaring met zulke dingen en ik geef je één tip: laat géén brug aanbrengen, want dat snijdt echt in je vinger. In plaats daarvan laat ik altijd twee gouden bolletjes plaatsen, waardoor de ring niet meer draait en mooi aanpast. Die voel je totaal niet zitten.

Nog beter zou zijn dat je hem gewoon laat verkleinen. Met zilveren of gouden ringen kan dat makkelijk, zonder dat je er iets van ziet.

Groetjes,
Lieve

Wendy

Meld misbruik8-6-2007 12:14:34

Lieve,
Ik kan mijn ring niet meer laten verkleinen, ze vrezen dat de steentjes eruit zullen vallen als ze hem nu moeten 'plooien'.
Maar ik ga eens informeren bij onderstaande adresjes en zien wat ze mij aanraden. Dat van die bolletjes is misschien wel nog een goed idee want ik wilde ook liever geen brug.

Thanks!

Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...