Terug naar overzicht
HalloWij hebben onze trouwringen laten maken bij de KORTRIJKSE GOUDSMEDERIJ,Graaf De Smet De Nayerlaan 73,in Kortrijk in de omgeving van het Waaihof. We zijn er echt tevreden van.Anneleen160607
Hallo,mijn verlovingsring en onze trouwringen komen van de Kortrijkse goudcentrale, in Kuurne. (niet ver van kortrijk dus).Ik heb ook mijn verlovingsring moeten verkleinen voor mijn rechterhand. En zij doen dit zelf. We zijn heel tevreden. Trouwens mocht je nog geen trouwringen hebben, daar hebben ze alles wat je in andere winkels apart vindt. En heel goeie prijs.Ze hebben ook een site, kijk even op google 'Kortrijkse goudcentrale'. Je zal het zeker vinden.Groetjes,Ine
Hey,ik weet niet of je je ring al liet aanpassen, maar ik heb ervaring met zulke dingen en ik geef je één tip: laat géén brug aanbrengen, want dat snijdt echt in je vinger. In plaats daarvan laat ik altijd twee gouden bolletjes plaatsen, waardoor de ring niet meer draait en mooi aanpast. Die voel je totaal niet zitten.Nog beter zou zijn dat je hem gewoon laat verkleinen. Met zilveren of gouden ringen kan dat makkelijk, zonder dat je er iets van ziet.Groetjes,Lieve
Lieve,Ik kan mijn ring niet meer laten verkleinen, ze vrezen dat de steentjes eruit zullen vallen als ze hem nu moeten 'plooien'.Maar ik ga eens informeren bij onderstaande adresjes en zien wat ze mij aanraden. Dat van die bolletjes is misschien wel nog een goed idee want ik wilde ook liever geen brug.Thanks!Wendy