Terug naar overzicht
Hey Katrien,leuk om te horen dat nog iemand op 18 augustus trouwt zoals ik. Ik ben ook sinds een tweetal weken bezig met de zonnebank, maar bij mij is er van bruine kleur eigenlijk nog niet te veel te bespeuren.Heb jij enig idee wanneer dat zichtbaar begint te worden? Wat die plek betreft, hef tijdens het bruinen, halfweg de bruiningstijd, je armen omhoog naast je hoofd, zo kan de zijkant ook bruinen.Tis maar een tip.Groetjes,Karen
Hallo,Misschien even een tip die voor allebei kan dienen. Er bestaan producten waar je je mee moet insmeren die je pigmenten activeren en daardoor bruin je sneller. Dus als je op sommige plaatsen niet mee gebruind bent kun je je daar insmeren met zo'n lotion en als je vind dat je niet voldoende bruint smeer je je gewoon helemaal in. Pas op, het beschermt je niet tegen verbranden of zo! Ik heb het product zelf geprobeert ben zo'n 13 minuten onder de zonnebank geweest voor de eerste keer en ik moet zeggen dat ik al een mooi kleurtje heb dus het werkt echt wel. Ik heb de lotion van het merk biodermal.Groetjes,Angie14/07/07
hallo Katrien,fijn te horen dat jij ook op 18 augustus trouwt, wij ook :)wat betreft zonnebank ben ik er nog niet aan begonnen, ik heb veel sproetjes dus als ik veel zon sta ik vol, ik wacht nog een beetjedikke kusVEKEVIN@hotmail.com
Hallo,Angie, weet jij misschien waar je die lotion kan kopen?Hebben ze die misschien in het kruidvat?Je bent in ieder geval al erg bedankt, net zoals de anderen die gereageerd hebben.Mijn kleurtje ben ik beginnen krijgen na een drie a viertal weken zonnebank. Het licht er natuurlijk aan wat voor huidtype je hebt.Ikzelf verbrand niet snel en toch word ik maar geleidelijk aan bruin.Na 2 maanden zonnebank begin ik stilaan een bruin kleurtje te krijgen.Groetjes Katrien
Hey Katrien,Ik heb die van mij in het zonnebankcenter gekocht maar als ik mij niet vergis verkopen ze dat merk ook bij Ici Paris XL. Het is een bruine fles. Ben er echt wel tevreden van want ik zit in de categorie rampzalig huidtype (blond, lichte ogen en wit vel)en na 1 keer zonnebank zie je echt wel al een verschil. Mocht je dat product niet vinden bij jou in de buurt ga dan eens een schoonheidsinstituut of zonnebankcenter binnen en vraag of ze een lotion hebben die de pigmenten activeert. De meesten moeten dat wel hebben hoor. Groetjes,Angie
Hoi Katrien,Leuk, zelfde naam en zelfde trouwdatum!Zelf ben ik nog niet met zonnebank begonnen, wou dat ongeveer een maand voor de trouw doen. Hoop ook nog wat natuurlijk te kunnen bruinen ervoor. Ga wel onder een snelbruiner/kanon gaan.Als ik jou was zou ik gewoon raad vragen in het zonnecenter waar je gaat, die kunnen je vast helpen!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Ik heb juist hetzelfde. Ook zo'n vervelende plek ter hoogte van oksel-bovenarm. Collega's van me die fervente zonnebanksters zijn gaven me ook dezelfde tip om halverwege de armen naast het hoofd te leggen. Het is het proberen waard!