Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misschien stomme vraag, maar heb een klein probleempje.

7-6-2007 10:28:30
Hallo iedereen,

waarschijnlijk zul je dit een stomme vraag vinden, maar ik zit met een probleempje.
Ik trouw op 18 augustus en ben sinds een tweetal maanden 2 keer per week onder de zonnebank aan het gaan.
Allé, het is een zonnehemel.
Nu heb ik gisteren gezien dat ik langs 1 kant een plek heb dat niet echt meegebruind is.
Waarschijnlijk omdat ik mijn armen naar beneden hou tijdens het bruinen.
Ok ze is maar een paar cm groot, maar ik vrees dat ze juist zichtbaar gaat zijn boven mijn kleed.
Weet iemand wat ik kan doen?
Als ik nu stop met zonnebanken, zou die plek dan minder zichtbaar zijn tegen binnen 10 weken?
Maar dan ben ik mijn kleurtje ook kwijt zeker?
Zijn er misschien andere oplossingen?

Groetjes Katrien

Katrien
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 258

Karen
18-8-2007
 Meld misbruik7-6-2007 10:51:10

Hey Katrien,

leuk om te horen dat nog iemand op 18 augustus trouwt zoals ik.
Ik ben ook sinds een tweetal weken bezig met de zonnebank, maar bij mij is er van bruine kleur eigenlijk nog niet te veel te bespeuren.
Heb jij enig idee wanneer dat zichtbaar begint te worden?
Wat die plek betreft, hef tijdens het bruinen, halfweg de bruiningstijd, je armen omhoog naast je hoofd, zo kan de zijkant ook bruinen.
Tis maar een tip.

Groetjes,
Karen

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik7-6-2007 12:19:04

Hallo,

Misschien even een tip die voor allebei kan dienen. Er bestaan producten waar je je mee moet insmeren die je pigmenten activeren en daardoor bruin je sneller. Dus als je op sommige plaatsen niet mee gebruind bent kun je je daar insmeren met zo'n lotion en als je vind dat je niet voldoende bruint smeer je je gewoon helemaal in. Pas op, het beschermt je niet tegen verbranden of zo! Ik heb het product zelf geprobeert ben zo'n 13 minuten onder de zonnebank geweest voor de eerste keer en ik moet zeggen dat ik al een mooi kleurtje heb dus het werkt echt wel. Ik heb de lotion van het merk biodermal.

Groetjes,

Angie
14/07/07

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik7-6-2007 12:31:49

hallo Katrien,
fijn te horen dat jij ook op 18 augustus trouwt, wij ook :)
wat betreft zonnebank ben ik er nog niet aan begonnen, ik heb veel sproetjes dus als ik veel zon sta ik vol, ik wacht nog een beetje
dikke kus
VEKEVIN@hotmail.com

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik7-6-2007 13:22:20

Hallo,

Angie, weet jij misschien waar je die lotion kan kopen?
Hebben ze die misschien in het kruidvat?
Je bent in ieder geval al erg bedankt, net zoals de anderen die gereageerd hebben.
Mijn kleurtje ben ik beginnen krijgen na een drie a viertal weken zonnebank.
Het licht er natuurlijk aan wat voor huidtype je hebt.
Ikzelf verbrand niet snel en toch word ik maar geleidelijk aan bruin.
Na 2 maanden zonnebank begin ik stilaan een bruin kleurtje te krijgen.

Groetjes Katrien

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik7-6-2007 13:55:37

Hey Katrien,

Ik heb die van mij in het zonnebankcenter gekocht maar als ik mij niet vergis verkopen ze dat merk ook bij Ici Paris XL. Het is een bruine fles. Ben er echt wel tevreden van want ik zit in de categorie rampzalig huidtype (blond, lichte ogen en wit vel)en na 1 keer zonnebank zie je echt wel al een verschil. Mocht je dat product niet vinden bij jou in de buurt ga dan eens een schoonheidsinstituut of zonnebankcenter binnen en vraag of ze een lotion hebben die de pigmenten activeert. De meesten moeten dat wel hebben hoor.

Groetjes,

Angie

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik7-6-2007 17:21:40

Hoi Katrien,

Leuk, zelfde naam en zelfde trouwdatum!
Zelf ben ik nog niet met zonnebank begonnen, wou dat ongeveer een maand voor de trouw doen. Hoop ook nog wat natuurlijk te kunnen bruinen ervoor. Ga wel onder een snelbruiner/kanon gaan.
Als ik jou was zou ik gewoon raad vragen in het zonnecenter waar je gaat, die kunnen je vast helpen!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Gertie
7-7-2007
 Meld misbruik7-6-2007 19:51:50

Ik heb juist hetzelfde. Ook zo'n vervelende plek ter hoogte van oksel-bovenarm. Collega's van me die fervente zonnebanksters zijn gaven me ook dezelfde tip om halverwege de armen naast het hoofd te leggen. Het is het proberen waard!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...