Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in ekeren

  6-6-2007 11:36:10
hoi iedereen,
wij willen ook graag volgende zomer (2008) trouwen. Zoals vele anderen willen we het modern, tof en zeer losjes aanpakken ..

Graag krijgen we van jullie tips en ervaringen ivm Hof Ter Delft en Hof De Bist.

Kennen jullie nog verborgen (unieke) locaties in de buurt van Kapellen, Merksem, Zandvliet, .. ?

Alle info is welkom !! Alvast bedankt!!

Annelies
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2292


Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik6-6-2007 14:33:43

Dag Annelies,

Hof ter Delft is niet slecht, mooi, lekker eten, goede organisatie. Kasteel van Brasschaat is een echte aanrader, dat is van dezelfde mensen als Hof ter Delft en dat is echt een supermooie, romantische omgeving.

Groetjes,
Véronique



mieke,
27-7-2007
 Meld misbruik6-6-2007 14:44:57

Hortensiahoeve in kapellen is zeer mooi gelegen en in zandvliet heb je feestzaal Martinushoeve,we zijn er dit weekend nog geweest voor een feest en het was echt af!
De Groene Jager in Brasschaat (daar doen wij binnen 2 maand ons feest) is ook van de eigenaars van Hof der Delft en Kasteel van Brasschaat.

Veel succes,
groetjes x



veronique
30-6-2007
 Meld misbruik6-6-2007 20:26:24

Hallo,

Wij zijn van hoevenen en wij doen ons feest in motel Dennenhof te brasschaat. Eten,bediening en prijs is goed!

groetjes
vero 30/06/07



kyra
5-7-2008
 Meld misbruik6-6-2007 22:22:07

Hey Annelies,
Ikzelf ben ook van Ekeren.
Misschien kennen wij elkaar wel.
Wij zijn ook nog op zoek naar een feestzaal, het liefst zonder vaste catering.
Als jij nog leuke ideetje hebt??!!
groetjes
Kyra



Anke
8-9-2007
 Meld misbruik6-6-2007 22:42:29

Wij zijn van Stabroek en trouwen op 8 september. Onze feest is in zaal De Kievit Kalmthout. Goed van prijs en zeer veel mogelijkheden. Alles bespreekbaar. Mooie zaal (indien je die neemt met veranda).
-Streyboshof Kalmthout: mooie zaal (maar te groot voor ons). Je kan daar je huwelijksnacht in de suite doorbrengen. (zit in de prijs in).
Veel succes met jullie zoektocht.



Anke
8-9-2007
 Meld misbruik6-6-2007 22:42:37

Wij zijn van Stabroek en trouwen op 8 september. Onze feest is in zaal De Kievit Kalmthout. Goed van prijs en zeer veel mogelijkheden. Alles bespreekbaar. Mooie zaal (indien je die neemt met veranda).
-Streyboshof Kalmthout: mooie zaal (maar te groot voor ons). Je kan daar je huwelijksnacht in de suite doorbrengen. (zit in de prijs in).
Veel succes met jullie zoektocht.



Anke
8-9-2007
 Meld misbruik6-6-2007 22:42:44

Wij zijn van Stabroek en trouwen op 8 september. Onze feest is in zaal De Kievit Kalmthout. Goed van prijs en zeer veel mogelijkheden. Alles bespreekbaar. Mooie zaal (indien je die neemt met veranda).
-Streyboshof Kalmthout: mooie zaal (maar te groot voor ons). Je kan daar je huwelijksnacht in de suite doorbrengen. (zit in de prijs in).
Veel succes met jullie zoektocht.



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-6-2007 8:51:36

Hi Annelies,

Wij zijn van Brasschaat maar doen ons feest in Zandhoven in La Grange, geen hele grote zaal maar super gezellig en heel veel vrijheid om zelf dingen te beslissen.

Ik vond Hof de Bist een beetje tegenvallen qua locatie. Hof ter Delft is gewoon prachtig. (maar onze datum was al bezet)
Kasteel van Brasschaat en Groene Jager zin ook heel mooi, en allemaal van dezelfde eigenaar.

In Kapellen heb je ook de Hortensiahoeve (gewoonweg prachtig, maar ook net ietsje duurder dan de andere zalen)
In Brasschaat heb je ook nog Lucculus (ook net iets duurder)

Veel plezier met het zoeken naar een gepaste locatie!

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



peggy
22-9-2007
 Meld misbruik7-6-2007 20:20:52

hey,

Wij zijn ook van Ekeren,op 22/09/07 trouwen wij en hebben onze feestaal vastgelegd in motel dennenhof te Brasschaat.Daar krijg je ook de suitekamer als verassing van hun uit dus dit is mooi meegenomen.De prijzen vallen ook heel goed mee hoor,mooie locatie.Kzou zeker is gaan horen als ik van jullie was. Veel succes

groetjes peggy



Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik7-6-2007 22:54:54

heel erg bedankt voor zoveel snelle reacties !!
Nu hoorde ik net nog dat je in 't Kwadraat in Hoevenen/Ekeren ook feesten kan geven. Weet iemand daar meer over? Qua prijs, eten, sfeer ...

We zoeken nog steeds verder ...



Anke
8-9-2007
 Meld misbruik14-6-2007 11:43:51

Annelies,ik ben ook in Kwadraat gaan kijken. Maar zaal was te klein voor ons.(is niet zo heel groot).De prijs is niet heel goedkoop.Volgens mij zaten zijn nogal duur met drankenforfait. Ook alles is hier bespreekbaar. Wij hebben er wel onlangs een informatieavond en receptieavond gedaan met het werk en dit was tip-top verzorgd. Iedereen was laaiend enthousiast. Ik vind persoonlijk de zaal maar gewoon.Je zal ze zelf toch een beetje moeten aankleden om het gezellig te maken.



Stephan
2-9-2008
 Meld misbruik4-10-2007 12:04:39

Hey,

mijn vriendin en ik zijn van Hoevenen en zouden volgend jaar trouwen. De zalen die hieronder vermeld hebben, hebben we allemaal bezocht. De Kievit is toch die zaal met de meeste mogelijkheden en vooral schappelijk van prijs. Hebben jullie nog goede reacties gehoord over de Kievit ofzo?

Groetjes
Steph


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info