Terug naar overzicht
Hoi Sabien,Wij zijn een 4-tal jaar geleden naar een receptie geweest in domein st hubert. Als je het iets chiquer wilt ben je volgens mij hier aan het juiste adres. Mooie locatie, goed verzorgd,... De receptie werd er gehouden in de kelder, wat voor mij wel zijn charmes had. Nu, smaken verschillen. Mijn nicht was er naar een ander trouwfeest geweest en die vond het feit dat het doorging in de kelder helemaal niet aangenaam...Veel succes met je keuze!Groetjes,Vanessa
Hallo Sabien,wij hebben ons trouwfeest op 22 september dit jaar in Sint-Hubert. Ik vond de locatie ook zeer mooi en de menu's zagen er heel verzorgd uit. We moeten het echter nog in het echt ondervinden maar ik heb al veel goede reacties gehoord. Wat betreft de receptie: die vindt nu alleszins niet meer in de kelder plaats. Bij goed weer gaat het door in de prachtige tuin en bij slecht weer in de ontvangstruimte op het gelijkvloers.Indien je dat nog niet gedaan hebt, moet je gewoon eens een afspraak maken met de eigenaars. Wij werden zeer goed ontvangen...Groetjes,Fien
Hallo Sabien,Wij zijn op 18 mei getrouwd in Domein St-Hubert. En het was schitterend!! Alles was tot in de puntjes verzorgd. We hadden ook geluk met het weer en hebben zowel namiddag- als avondreceptie in de tuin kunnen houden. Als het slecht weer is, is de receptie normaal inderdaad in de ontvangstruimte - die wel iets kleiner is. Maar als je wil, kan je denk ik wel kiezen om ze bij slecht weer in de kelder te houden. 't is een kwestie van smaak maar die kelder is echt gezellig en mooi. Enig nadeel is dat hij niet/moeilijk toegankelijk is voor mensen die in een rolstoel zitten.
Hey Sabien, Wij trouwen op 30 juni in De Regency in Avelgem. Wij zijn ook eens naar St Hubert geweest maar dat was niets voor ons. Het klikte zo niet. Aangezien wij ook enkel eten met 50 personen mochten wij ons feest daar ook al niet laten doorgaan. Iets landelijk... De Linde. Dat ligt in tiegem. Is ook wel mooi. Maar het beste is om eens naar St-Hubert te gaan. Dan voel je dat zelf direct. Wij vonden haar trouwens ook niet echt vriendelijk en ze nam geen tijd voor ons. Wat in de Regency wel het geval was. Veel succes met je keuze! GroetjesEvi